// یکشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید: گزینه‌های مختلف برای اتمام ماموریت در بازی جدید Hitman

اسکوئرانیکس به تازگی ویدیویی ۱۵ دقیقه‌ای را از تازه‌ترین بازی Hitman منتشر کرد. این ویدیو شامل برخی از جزئیات مهمی از یک ماموریت بزرگ می‌شود. بازی جدید Hitman اواخر سال جاری عرضه می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در این ماموریت که «Showstopper» نامگذاری شده و در شهر پاریس روایت می‌شود مانند همیشه مامور ۴۷ قصد شکار هدف خود را دارد. از همان ابتدا بازه‌ی بزرگ گزینه‌های اتمام ماموریت و موانع موجود برای از بین بردن هدف، خودمایی می‌کند. وجود ۳۰۰ ان‌پی‌سی فعال و البته هوشیار (شخصیت‌های غیر قابل کنترل) که براساس عملکرد شما امکان تغییر حرکتشان وجود دارد، از جمله نکات ویدیوی نمایش داده شده است.

مانند شماره‌های قبلی Hitman، مامور ۴۷ قادر به استفاده از سلاح‌، تله و انواع روش‌های مخفی‌کاری است. هدف مورد نظر شما ویکتور نواکووف، رهبر گروه مخفی ای‌آی‌گو بسیار خوب حفاظت می‌شود، در نتیجه تیم حفاظتی او همواره در کنار وی هستند. شما قبل از ورود به هر مرحله باید با بررسی شرایط ماموریت اسلحه‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. تنوع این اسلحه‌ها نیز از کُلت کمری، چاقو، اسنایپر و شمشیر گرفته تا سم‌های مختلف دارای گستردگی بسیاری است. شما قبل از ورود به هر مرحله یا تکرار مراحل قادر به باز تعریف سلاح‌های خود هستید.

به گفته‌ تراویس باربور، مدیر ارتباطات آی‌او اینتراکتیو و گوینده‌ی ویدیو، مراحل بازی جدید بسیار بزرگتر و واقعی‌تر از بازی‌های گذشته‌ی مجموعه‌ی Hitman ساخته شده‌اند. حرکت و عکس‌العمل افراد براساس عملکرد شما تغییر می‌کنند. در صحنه‌ای از همین ویدیو شاهد عبور مامور ۴۷ از مقابل خبرنگار و فیلمبردار هستیم. این حرکت باعث قطع سخن خبرنگار و اعتراض آنها به شما می‌شود در صورتی که بازیکنان می‌توانند با عدم عبور از مقابل این خبرنگار به اطلاعات جدیدی از محل حضور نواکوف و سخنان وی دست پیدا کنند.

به گفته‌ی مدیر ارتباطات آی‌او اینتراکتیو، Hitman بیشتر برروی شنیدن و کشف‌کردن محیط تمرکز دارد. شما برای به اتمام رساندن ماموریت خود باید به دقت به سخنان افرادی که می‌بینید، گوش دهید. کارکنان، مهمانان، تیم حفاظتی و حتی گفتگوی های خود هدف برای به اتمام رساندن ماموریت -به صورت مخفی- بسیار حائز اهمیت هستند. افزایش تعامل با محیط و اشیاء در بازی جدید بسیار افزایش یافته، شما برای از بین بردن دشمنان قادر به استفاده از چراغ‌ها، آژیر آتش، لوستر، بلنگو‌ها و غیره هستید.

با استفاده از قابلیت مامور ۴۷ که بسیار شبیه به مهارت Eagle Vision  مجموعه Assassin's Creed است،‌ قدرت شناسایی اشیاء و آیتم‌های قابل استفاده را خواهید داشت.

بازی Hitman برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) منتشر می شود. این بازی اکنون در مرحله آلفا بوده و توسط آی‌او اینتراکتیو تولید می‌شود. ویدیوی منتشر شده نیز از نسخه‌ی آلفا بازی است. شما می‌توانید ویدیوی زیر را با صدای تراویس باربور، مدیر ارتباطات آی‌او اینتراکتیو مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده