// دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

تماشا کنید: مسابقه کامل از بازی Kill Strain انحصاری پلی‌استیشن 4

این روزها استودیو سونی سَن دیِگو سخت برروی Kill Strain، تازه‌ ترین بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 بر پایه‌ی سبک تیراندازی با عناصر سبک MOBA (بازی چندنفره آنلاین میدانی)‌کار می‌کند. اگر شما از منتظران بازی هستید اکنون ویدیوی کامل از یک مسابقه بازی منتشر شده‌ است. با زومجی همراه باشید.

هفته‌ی گذشته بود که سونی سن‌دیگو اقدام به انتشار تصاویری زیبا از Kill Strain، بازی رایگان (Free-to-Play) پلی‌استیشن 4 کرد. اکنون بعد از یک هفته فرصت آن مهیا شده تا جزئیات بیشتری را از طریق انتشار ویدیوی یک مسابقه کامل در نسخه‌ آزمایشی بتا بازی بدست بی‌آوریم.

قوانین بازی ساده اما در عین حال غنی هستند.  شما بازی را با دو تیم متشکل از پنج انسان و یک تیم تشکیل شده با دو جهش‌یافته آغاز می‌کنید. هدف بازی از بین بردن پایگاه دشمن است، اما جهش‌یافته ها با تغییر شکل به صورت انسان‌ها قادر به تبدیل آنها به همنوعان خود برای ایجاد دو تیم هستند.

«strain» قابلیت گسترش، کوچک شدن یا تبدیل شدن به پناهگاهی نیمه ‌امن برای جهش‌یافته‌ها را براساس عملکرد بازیکنان دارد. قدرت‌های یو‌پی‌اس به طور موقت به انسان‌ها قابلیت ایجاد اسکلت‌بندی خارجی محافظ قدرتمند و برج‌‌های آزاردهنده را اعطا می‌کند. این قابلیت‌ها بازی را در کنار هیجانی کردن، سرگرم نیز می‌کنند.

البته نباید فراموش کرد که این بازی اکنون مراحل تولید را سپری می‌کند، در نتیجه بسیاری از چیزهای بازی قابل تغییر قبل از انتشار در اواخر سال جاری است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده