نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۴

تماشا کنید: تریلرهای جدید فوق العاده از گیم پلی بازی NFS 2015 (بخش اول)

اگر می‌خواهید نگاهی دقیق و همه جانبه به بازی Need for Speed 2015 بیاندازید، این تریلر‌ها را از دست ندهید. تریلر‌های جدید فوق‌العاده‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است که فرآیند‌های شخصی‌سازی، مسابقه و انجام حرکات نمایشی را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

در این مطلب قصد داریم تریلر‌های جدید فوق‌العاده‌ای را برای شما قرار دهیم که جزئیات بازی Need for Speed 2015 را برای شما رو می‌کنند. این در این تریلر‌ها گیمر با انتخاب ماشین مورد نظر، دست به شخصی‌سازی آن می‌زند، با آن حرکات نمایشی انجام می‌دهد و با دیگران مسابقه می‌دهد. شخصی‌سازی این نسخه از بازی بسیار پر‌جزئیات و فوق‌العاده به نظر می‌رسد. شما حتی جزئیات پشت رینگ ماشینتان (دیسک ترمز و ...) را هم می‌توانید آنگونه که دوست دارید بر روی ماشینتان قرار دهید! کاملا مشخص است که استودیو گوست گیمز، سازنده‌ی این بازی، بر روی شخصی‌سازی این سری از بازی حسابی کار کرده و تلاش کرده است که تصمیم‌گیری حتی برای ریز‌ترین جزئیات را نیز به شما واگذار کند. جزئیات گرافیکی هم فوق‌العاده به نظر می‌رسند و انعکاس‌ها بر روی زمین خیس بسیار طبیعی هستند. تنوع زاویه‌ی دوربین نیز جلب توجه می‌کند.

به علت تعداد زیاد تریلر‌ها و راحتی شما، این مطلب به دو بخش تقسیم شده است. در هر بخش ما سه تریلر از گیم پلی‌بازی را برای شما قرار می‌دهیم و در هر تریلر، گیمر با یک ماشین خاص فرآیند شخصی‌سازی را انجام می‌دهد و به بازی می‌پردازد. برای بخش اول این مطلب که شامل بیش از 30 دقیقه گیم پلی بازی می شود، تریلر ماشین‌های Porsche 911 RSR ،Nissan 180SX و Subaru BRZ قرار می‌گیرد.

در ادامه بخش اول این تریلر‌ها را می‌توانید تماشا کنید:

دانلود ویدئو با رزولوشن 360p | دانلود ویدئو با رزولوشن 720p

دانلود ویدئو با رزولوشن 360p | دانلود ویدئو با رزولوشن 720p

دانلود ویدئو با رزولوشن 360p | دانلود ویدئو با رزولوشن 720p

بازی Need For Speed در تاریخ 14 آبان ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.  همانطور که قبلا هم مطلع شدید، برای تجربه بازی Need For Speed باید به صورت دائم به اینترنت متصل باشید.

با بخش دوم تریلر‌ها نیز با زومجی همراه باشید. نظر شما درباره‌ی قسمت جدید بازی چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده می‌کند؟ پس از تماشای این تریلر‌ها نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: Youtube


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده