نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۵

تماشا کنید: قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی Mafia 3

به تازگی از بازی Mafia III رسما رونمایی شد. این بازی ساخته‌ی کمپانی 2K است و قرار است در سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن‌ 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. در ادامه با بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Mafia III با زومجی همراه باشید.

پیش از این تریلر بازی Mafia III را مشاهده کرده بودید. زمان بازی در حال‌و‌هوای سال ۱۹۶۸ می‌گذرد و شما در این بازی در نقش لینکولن کلِی، یک گانگستر دو رگه، ظاهر خواهید شد که قصد دارد تا از گانگستر‌های ایتالیایی در نیو اُرلِئانز انتقام بگیرد. اما نکات جالب بازی کجاست و گیم‌پلی آن چگونه است؟

دو نفر از تحلیلگران سایت GameSpot به تحلیل دقیق تریلر گیم‌پلی بازی Mafia III پرداختند و آن را بر روی کانال خود در سایت یوتیوب قرار دادند که ما نیز آن را در ادامه برای شما قرار می‌دهیم. ما در این نگاه ویدئویی شاهد بررسی نکاتی چون رانندگی، تیر‌اندازی و جست‌و‌جوی محیط هستیم.

حال و هوای دهه‌ی شصت را کاملا در اتمسفر بازی می‌توان حس کرد، به خصوص چراغ‌های نئون خیابان‌ها در جنوب آمریکای آن زمان. از موسیقی‌های جاز که در تم بازی وجود دارد تا شکل و شمایل مردم، تمام اِلِمان‌های محیطی بازی به شما برای فرو رفتن در اتمسفر بازی کمک می‌کنند. قطعا چیز‌های زیادی برای تجربه کردن در این بازی خواهید یافت.

بازی Mafia III در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید نگاهی ویدئویی و تحلیلی را از بازی Mafia III تماشا کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت 480p | دانلود ویدئو با کیفیت 720p

نظرات خود را در رابطه با بازی Mafia III با زومجی در میان بگذارید.

<p>[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به <a href="https://zoomg.ir/category/events/gamescom/gamescom-2015/" target="_blank">صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی </a>مراجعه کنید [/alert]</p>

منبع: PushSquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده