نویسنده: حامد افرومند
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۳

تماشا کنید: تریلر بازی Star Wars Battlefront - گیمزکام ۲۰۱۵

دقایقی پیش و در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزکام ۲۰۱۵ شاهد نمایش بازی Star Wars Battlefront  بودیم. برای تماشای تریلر منتشر شده از این بازی با زومجی همراه باشید.

Star Wars Battlefront ساخته‌ی استودیوی دایس در نمایشگاه E3 2015 نیز به نمایش گذاشته شده بود، اما طرفداران همچنان مشتاق دیدن ویدیوها و اطلاعات جدیدی از این بازی هستند. گیمزکام ۲۰۱۵ فرصتی مناسب برای الکترونیک آرتز بود تا این بازی را به نمایش بگذارد. به همین منظور دقایقی پیش و در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزکام ۲۰۱۵ این بازی به نمایش گذاشته شد:

| دانلود ویدیو با کیفیت 720p

در این نمایش حالت جدید چندنفره‌ای به نمایش گذاشته شد که در آن ۲۰ بازیکن قادر به رقابت با هم هستند. ممانند بازی‌های دیگر دایس، گرافیک بازی فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد و گیم‌پلی آن هم به لطف جادوی این استودیو و دنیای جنگ ستارگان، معجونی را ساخته که بدون‌شک تا سال‌های طولانی ما را سرگرم خود خواهد کرد. بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4،ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده