// سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: ویدیویی هیجان انگیز از تجربه بی نهایت در No Man’s Sky

No Man’s Sky شما را به بی‌نهایت دعوت می‌کند. در ویدیوی جدید منتشر شده توسط هِلو گیمز شاهد پخش تصاویری چشم نواز از چند سیاره و زیست بوم بازی هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

البته کمی تعجب آور است که ویدیوی پخش شده حاوی اطلاعاتی افزون بر جزئیات منتشر شده در گذشته نیست. در این ویدیو در رابطه با تاریخ و زمان عرضه‌ی بازی اطلاعاتی داده نمی‌شود، با این حال احتمال آن می‌رود که نمایشگاه  گیمزکام پیش رو، فرصتی مناسب برای انتشار ویدیویی تبلیغاتی جدید به همراه جزئیات بیشتری از بازی باشد.

شاید به دلیل توسعه بخش مبارزات بازی، دو شرکت سونی و هِلو گیمز هنوز تاریخی از زمان انتشار بازی اعلام نکرده‌اند. اما سوال اینجا است «ما چه چیزی را انجام می‌دهیم» در سخنانی که همراه با نمایش و معرفی بازی No Man’s Sky توسط هر دو شرکت ارائه شده دقیقا کاری را که ما در بازی انجام می‌دهیم، نمایش داده می‌شود. شما باید به فضا سفر کنید. محیط اطراف را بررسی کرده و سیاره‌ای را ببینید که در گذشته احتمالا کسی آنجا را ندیده یا شاید هم دیگر هیچگاه توسط شخصی دیده نشود! سپس وارد سیاره شده و منابع مورد نیاز خود را برداشت کنید. احتمالا هم توسط نگهبانان روبات دنبال شده و با لیز خود به سمت آنها شلیک می‌کنید.

سازندگان تا حد زیادی توقع منتظران بازی را بالا برده‌اند. با این حال باید دید که هِلو گیمز چگونه می‌خواهد دنیایی متفاوت را با سیاراتی غیر هم‌ شکل، آن هم در ابعادی اینچنینی ارائه کند.

ویدیوی زیر برخی از سیارات بازی را نمایش می‌دهد:

دانلود ویدیو با کیفیت 480p | دانلود با کیفیت 720p

بازی No Man’s Sky برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود اما هنوز سازندگان تاریخی را برای عرضه‌ی آن اعلام نکرده اند. تا آنجا که می‌دانیم هِلو گیمز قصد اعلام تاریخ برای عرضه بازی را در نمایشگاه E3 امسال داشت. هرچند تا پایان سال جاری میلاد نمایشگاه‌های زیادی از جمله گیمزکام، توکیو گیم شو، نمایشگاه یوروگیمر و پاریس گیمز را داریم.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده