// پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۵

تماشا کنید: یکپارچگی کامل بازی Chariot با سیستم روشنایی اتاق نشیمن

بازی مستقل Chariot قابلیت همگام‌سازی کامل با Philips Hue، سیستم روشنایی فیلیپس را دارد. بر این اساس زمانی که شما در حال بازی کردن Chariot در ایکس‌باکس وان خود هستید، سیستم روشنایی منزل شما هماهنگ با بازی تغییر می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نسخه‌ ایکس‌باکس وان بازی مستقل Chariot ساخته استودیوی فیرِما با دریافت بروزرسانی‌ جدید، قابلیت پشتیبانی از ویژگی‌ هیجان انگیزی را بدست آورده است. استودیوی فیرِما و شرکت الکترونیک فیلیپس مشترکاٌ در روز چهارشنبه اعلام کردند که بازی Chariot بعد از بروزرسانی جدید قابلیت یکپارچگی با سیستم روشنایی Philips Hue را پیدا می‌کند.

chariotاین سیستم چگونه کار می‌کند؟

در حقیقت زمانی که شما اقدام به بازی به صورت Co-op می‌کنید. سیستم فیلیپس هییو (Hue) طرح‌های مختلفی را با رنگ‌های متفاوت برروی دیوار شما براساس اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهد، ایجاد می‌کند.

فیلیپس در این رابطه گفت:

هنگامی که دشمنان به شما حمله می‌کنند چراغ‌ها شروع به روشن و خاموش شدن به رنگ قرمز می‌کنند یا هنگامی وارد محیطی با گیاهان رنگارنگ می‌شوید، رنگ گیاهان توسط چراغ‌ها برروی دیوار منعکس می‌شود.

فیلیپس در ادامه  گفت که سیستم هییو شامل صدها نوع  مختلف رنگ‌بندی و تغییر شکل خواهد بود. به گفته‌ی فیلیپس بازی Chariot، اولین بازی جهان است که قابلیت یکپارچگی با سیستم روشنایی خانه را دارد. برای درک بهتر از نحوه‌ی عملکرد این سیستم ویدیوی پایین را نگاه کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه مدل‌های مختلف و قیمت سیستم روشنایی فیلیپس هییو به وب سایت فیلیپس مراجعه کنید.

آیا علاقه‌‌ای به این شکل بازی‌ها و تکنولوژی‌ها دارید؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده