نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۲

تماشا کنید: گیم پلی اختصاصی زومجی از بازی Batman: Arkham Knight (نسخه HD اضافه شد)

Batman: Arkham Knight که سرانجامی بر سه‌گانه‌ی ماجراهای بتمن در آرکام است سرانجام عرضه شد و ما هم در زومجی مشغول بازی و بررسی این بازی شاخص هستیم تا ببینیم آیا این نسخه‌ هم موفقیت‌های بازی‌های قبلی را به دست آورده یا خیر. در ادامه با ویدیویی از بتمن: شوالیه آرکام همراه باشید.

منطقه‌ی آرکام (Arkham) بخشی بزرگ از شهر گاتهام است که رخدادهای سه‌گانه‌ی بتمن آرکام در آن دنبال می‌شود. منطقه‌ای که در سال‌های گذشته قرار بود با سرمایه‌گذاری توسط پدر و مادر بروس وین (بتمن) به منطقه‌ای برای ساماندهی به بی‌خانمان‌ها و فقرا بدل شود. اما با کشته شدن آن‌ها سرنوشت این منطقه تغییر کرد و اکنون شاهد محلی خطرناک با آمار جرم و جرایم بسیار بالا هستیم. در Batman Arkham Knight شاهد تغییراتی در آرکام نسبت به نسخه‌ی قبلی خواهیم بود. محیط شهر نسبت به قبل چند برابر بزرگ‌تر شده است. شاهد ساختمان‌های بلندتر و خیابان‌های پهن‌تری نسبت به قبل هستیم که این عمل برای استفاده و نشان دادن قابلیت‌های جدید بازی صورت گرفته است. با بزرگ‌تر شدن آرکام، مسلما شاهد بزرگ‌تر و پیچیده‌تر شدن بخش‌های دیگری از بازی نیز خواهیم بود. داستان بازی شخصیت‌های بسیاری را دور هم گرد آورده تا کار بتمن را سخت‌تر از گذشته کند. مرگ جوکر در انتهای Arkham City بهانه‌ای برای شروع داستان این نسخه است.

آیا Batman Arkham Knight نسل هشتمی توانسته انتظارات را برآورده کند؟ به زودی پاسخ این سوال را خواهیم داد. با قسمتی از این بازی در ویدیوی اختصاصی زومجی همراه باشید.

 

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720 HD

‌Batman: Arkham Knight هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در روزهای آینده منتظر بررسی زومجی از این بازی باشید. کانال آپارات وب‌سایت زومجی رسمی بوده و می‌توانید این ویدیو را با کیفیت HD تماشا کنید. لینک دانلود کیفیت HD نیز به زودی به همین پست اضافه خواهد شد.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده