نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

تماشا کنید: بازسازی شگفت‌انگیز بازی GTA V در دنیای واقعی

تاکنون ویدئوهای جالب زیادی از بازی Grand Theft Auto V دیده‌ایم، اما به جرات می‌توانیم بگوییم که این یکی از همه‌ی قبلی‌ها جالب‌تر است. اگر شما هم می‌خواهید ویدئوی زیبای بازسازی این بازی در دنیای واقعی را ببینید با زومجی همراه باشید.

این ویدئو که «GTA واقعی» نام دارد توسط کانال یوتیوب Corridor Digital تهیه شده و به راستی یکی از بهترین و زیباترین ویدئوهایی است که تا کنون درباره‌ی GTA V ساخته شده‌اند. همان‌طور که در ادامه مشاهده می‌کنید، همه چیز در این ویدئوی واقعی کاملا نزدیک به حال و هوای بازی است؛ از سبک راه رفتن شخصیت اصلی گرفته تا زاویه‌های دوربین و لوکیشن‌ها. حتی استفاده از جلوه‌های ویژه در هنگام تیراندازی‌ها و موتورسواری نیز به طبیعی‌ترین شکل ممکن صورت گرفته است، به طوری که قطعا شما نیز مثل ما با دیدن این همه دقت و ظرافت به کار رفته در ویدئوی زیر، سازندگان آن را تحسین خواهید نمود.

دانلود ویدیو

این اولین ویدئویی نیست که در آن شاهد بازسازی GTA V در دنیای واقعی هستیم، اما جزییاتی که در این ویدئو مورد توجه قرار گرفته‌اند و همچنین استفاده از محیط‌های معروف شهر لوس آنجلس، آن را از سایر ویدئوهای مشابه متمایز می‌کند.

GTA V در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های نسل هفتم و یک سال بعد برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی نیز امسال در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفت.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده