نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: شکست تمام باس‌فایت‌های Bloodborne بدون ارتقای شخصیت و بازیابی سلامتی

اگرچه Bloodborne بازی سختی است و هر گیمری نمی‌تواند از پس آن بر بیاید، اما باز هم بازیکنانی وجود دارند که این سطح چالش برای آن‌ها بسیار آسوده است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا کاربری را تماشا کنید که بدون ارتقای شخصیت، استفاده از اسلحه و بازیابی سلامتی تمام باس‌فایت‌های Bloodborne را شکست می‌دهد.

اگرچه چند ماهی است که از عرضه بازی Bloodborne می‌گذرد، اما باز هم بازیکنانی وجود دارند که سعی در سخت‌تر کردن این بازی دارند.

کاربری با نام Craddoc در توئیچ، یکی از آن‌هایی است که ماموریت سختی را در بازی Bloodborne برای خود انتخاب کرده است. در گذشته کاربرانی بودند که بدون ارتقای شخصیت Bloodborne را به اتمام رسانده بودند، اما Craddoc این بار بدون ارتقای شخصیت، استفاده از اسلحه و بازیابی سلامتی تمام باس‌فایت‌های Bloodborne را شکست داده است و رکورد بزرگی را برای خود ثبت کرده است. تنها راهی که این بازیکن سلامتی مجدد خود را بدست آورده، رفتن به منطقه Hunter's Dream (رویای شکارچی) بوده است.

در ادامه می‌توانید مبارزه این کاربر با آخرین باس‌فایت بازی را تماشا و از طریق شبکه یوتیوب روند کلی بازی از ابتدا تا انتها بدون انجام کارهای ذکرشده را تماشا کنید. تنها به خاطر داشته باشید که اگر هنوز Bloodborne را به اتمام نرسانده‌اید یا قصد دارید در آینده به تجربه آن بپردازید، این ویدیو آخرین باس‌فایت بازی را برای شما فاش خواهد کرد:

دانلود ویدیو

بازی Bloodborne هم‌ اکنون به صورت جهانی برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است. این بازی هم اکنون با کسب میانگین امتیاز ۹۲ در وب‌سایت متاکریتیک، بهترین بازی نسل هشتم انحصاری طراز اول شناخته می‌شود. اگر تا امروز موفق به تجربه Bloodborne شدید، در قسمت نظرات از لحظات شیرین و سختی که با این بازی پشت سر گذاشتید برای ما بگویید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده