نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

پیش از E3 2015، تریلر جدیدی را از Rise of the Tomb Raider تماشا کنید

اسکوئر انیکس، ناشر بازی Rise of the Tomb Raider یک تریلر جدید از این بازی منتشر کرد، تریلری که به عنوان پیش‌نمایش برای معرفی بازی در نمایشگاه E3 2015 محسوب می‌شود. در ادامه با تماشا و دانلود این تریلر، همراه زومجی باشید.

این تریلر لارا کرفت را در حال صعود از قله‌های برفی و بلند نشان می‌دهد تا جایی که درون  غار می‌رسد. این تریلر در واقع پیش‌نمایش برای حضور بازی در کنفرانس مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 سال جاری است. جایی که به نظر می‌رسد این بازی حضوری پر رنگ داشته باشد.

دانلود ویدیو

Rise of tomb Raider در جریان همایش گیمزکام سال گذشته برای عرضه در تعطیلات سال نو ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس معرفی شد. البته فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس بعدها اعلام کرد که این بازی فقط در یک بازه زمانی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس در انحصار خواهد بود.

اخیرا، شایعات برخواسته از شعبه استرالیا ایکس‌باکس خبر از این می‌داد که این بازی حالا یک بازی تماما انحصاری برای ایکس‌باکس است. با این حال اسکوئر انیکس و مایکروسافت رسما این مسئله را تکذیب کردند.

اگرچه نه اسکوئر انیکس و نه سونی راجع به این بازی و نحوه انتشار آن هیچ صحبتی نکرده‌اند اما این امکان وجود دارد که این بازی روزی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود.

بازی Rise of the Tomb Raider توسط استودیو کریستال داینامیکس در دست ساخت و توسعه است و ادامه‌ای بر آغاز دوباره این سری محسوب می‌شود که سال ۲۰۱۳ با عنوان Tomb Raider عرضه شد و فروشی برابر با ۸.۵ میلیون نسخه داشت. بازی که توانست با این فروش چشمگیر به موفق‌ترین بازی تاریخ این سری تبدیل شود.

Ride of the Tomb Raider تعطیلات سال نو امسال به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان و ایکس باکس 360 منتشر خواهد شد. وظیفه ساخت نسخه نسل هفتمی این بازی بر عهده استودیو Nixxes Software است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده