نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۶

تریلر Death Stranding 2 با محوریت داستان و گیم‌پلی پخش شد

هیدئو کوجیما با تریلر عجیبی از Death Stranding 2 به رویداد State of Play آمد و بازه انتشار این اثر را تأیید کرد.

همان‌طور که از چند روز قبل نیز فاش شده بود، بازی مورد انتظار Death Stranding 2 در رویداد State of Play اخیر سونی که چند دقیقه قبل به پایان رسید، حضور چشم‌گیری داشت و تریلری طولانی از آن به نمایش درآمد. در این تریلر از نام کامل بازی، جزئیات داستانی جدید، گیم‌پلی و بازه انتشار این اثر رونمایی شد.

دنباله Death Stranding با نام Death Stranding 2 On the Beach از راه خواهد رسید؛ موضوعی که چند روز پیش فاش شده بود. همچنین در این تریلر شاهد بازگشت شخصیت‌هایی آشنا مثل سم و هیگز و شخصیت‌های جدید و مرموز مثل شخصیتی که ظاهر جرج میلر، کارگردان مجموعه فیلم‌های Mad Max را دارد، هستیم. طبیعی است که تریلر این اثر مانند هر ساخته دیگری از هیدئو کوجیما سؤال‌های زیادی را برایتان ایجاد کند، اما عروسک عجیب‌وغریبی که سم به‌همراه خودش دارد و سلاح گیتار-شکل هیگز قطعا باعث تعجب افراد زیادی خواهد شد. شما در زیر می‌توانید تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Death Stranding 2 On the Beach در سال ۲۰۲۵ به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

هزارتو لوگو

حامی لایو زومجی از مراسم سونی | فروشگاه بزرگ هزارتو، مرکز خرید انواع تجهیزات گیمینگ و سرگرمی با بهترین قیمت، ارسال سریع و ده روز ضمانت بازگشت کالا. برای شرکت در مسابقه جایزه ویژه زومجی و هزارتو وارد این پست اینستاگرام زومجی شوید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده