نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۵

ویدیوهای گیم‌ پلی بخش لغو شده Call of Duty: Black Ops 4 لو رفت

اخیرا دو ویدیو از حالت War بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شده است، حالتی که درنهایت لغو شد و به این بازی راه پیدا نکرد.

پس از لو رفتن ویدیویی از گیم‌پلی بازی لغو‌شده Call of Duty: Future Warfare محصول استودیوی منحل‌شده نورسافت که هیچ وقت وارد مرحله اصلی تولید نشد و بازیکن‌ها شانس تجربه‌اش را نداشته‌اند، حالا ویدیوهای بیشتری از موارد حذف‌شده مجموعه Call of Duty در اینترنت فاش شده است. این ویدیوها حالت War بازی Call of Duty: Black Ops 4 را نمایش می‌دهند که از نسخه نهایی این اثر حذف شده‌اند.

به‌تازگی کاربری در شبکه اجتماعی با نام Yuno ویدیوهایی از نمونه اولیه حالت War در بازی Call of Duty: Black Ops 4 به اشتراک گذاشته است. این حالت نخستین بار در بازی Call of Duty: WWII به این مجموعه معرفی شد و استودیوی تری‌آرک قصد داشت تا آن را در بازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز بازگرداند، اما نهایتا برنامه‌ها قبل از انتشار این اثر در سال ۲۰۱۸ تغییر کرد و توسعه این حالت به‌طور کامل لغو شد. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

طبق اطلاعات صفحه Fandom رسمی مجموعه بازی‌های Call of Duty، استودیوی تری‌آرک حتی قبل از لغو کردن حالت War برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 چند نقشه را برای آن ساخته بود. این نقشه‌ها تفاوت‌های زیادی با یکدیگر داشتند و یکی از آن‌ها در دهکده‌ای در کوهستانی در اسپانیا و دیگری در منطقه جداسازی کشتی در کلمبیا جریان داشت.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد و درحالی‌که پس از بازی Red Dead Redemption 2 به دومین بازی پرفروش آن سال تبدیل شد، اما اکتیویژن اعلام کرد که این اثر در برآورده کردن انتظارات این شرکت موفق نبوده است. این بازی برای اولین‌بار حالت بتل رویال را به سری Call of Duty معرفی کرد.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده