نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۶

ویدیو گیم پلی بازی لغو شده Call of Duty: Future Warfare لو رفت

به‌تازگی ویدیویی از گیم‌پلی بازی لغو شده Call of Duty: Future Warfare که توسط استودیوی منحل‌شده نورسافت در حال توسعه بود، منتشر شده است.

اخیرا یک ویدیویی گیم‌پلی دو دقیقه‌ای از بازی Call of Duty: Future Warfare فاش شده است. این اثر توسط استودیوی نورسافت در دست ساخت بود و طبق گفته برایان برایت، یکی از بازیسازان باسابقه با نام NX1 نیز شناخته می‌شد. استودیوی نورسافت پس از کنار گذاشتن توسعه مجموعه بازی‌های Guitar Hero ساخت این اثر را آغاز کرد.

در ویدیویی که به‌صورت آنلاین منتشر شده است، ما می‌توانیم بیلدی از این بازی را که مربوط‌به سال ۲۰۱۱ است و ماموریتی در ماه را نشان می‌دهد، مشاهده کنیم. اینطورکه به‌نظر می‌رسد، بازی Call of Duty: Future Warfare قرار بود ترکیبی نبردهای آینده‌نگرانه و مبارزه‌های زمینی واقع‌گرایانه را به بازیکن‌ها ارائه دهد و شامل نسخه ریمستر شده نقشه‌های کلاسیک مجموعه Call of Duty می‌شد. شما در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی این بازی لغو شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

استودیوی نورسافت در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و سپس دو دهه بعد، توسط شرکت اکتیویژن با استودیوی اینفینیتی وارد ادغام شد. نورسافت بیشتر به‌خاطر ساخت مجموعه بازی‌های Tony Hawk's Pro Skater Guitar Hero و بازی Gun شناخته می‌شد، اما در ادامه اکتیویژن به این استودیو وظیفه کمک به ساخت سری بازی‌های Call of Duty را محول کرد و اعضای این تیم روی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، بازی Call of Duty: Ghosts و بازی Call of Duty: Advanced Warfare به‌عنوان استودیوی کمکی کار کردند.

در ادامه نورسافت تصمیم گرفت تا بازی Call of Duty خودش را بسازد. طبق گفته برایات برایت، ویدیویی که از بازی Call of Duty: Future Warfare می‌بینیم تلاش اعضای استودیو را برای یادگیری کار با موتور بازی‌سازی این مجموعه و آزمایش ویژگی‌هایی مثل گرانش پایین را نشان می‌دهد. برایان برایت در ادامه می‌گوید که Call of Duty: Future Warfare در صورت ادامه پیدا کردن توسعه‌اش می‌توانست به جایگزین بازی Call of Duty: Ghosts تبدیل شود.

اعضای نورسافت حتی دو یا سه مأموریت کمپین داستانی و همچنین موارد مختلفی برای بخش چندنفره آن ساختند. متأسفانه به‌نظر می‌رسد که بازی Call of Duty: Future Warfare هرگز پروژه مهمی برای اکتیویژن نبوده است و بنابراین هیچ برنامه‌ای هم برای انتشار آن وجود نداشت. بااین‌حال در سال ۲۰۱۶ استودیوی اینفینیتی وارد بازی Call of Duty: Infinite Warfare را ساخت که از برخی جهات به این بازی لغو شده شباهت‌هایی دارد.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده