نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳

تماشا کنید: تجربه‌ی Battlefield Hardline با گرافیک واقعی

چقدر عالی می‌شد اگر بازی تیراندازی اول‌شخص دزد و پلیسی Battlefield Hardline یک درجه‌ی تنظیمات گرافیکی اضافه داشت و با انتخاب آن می‌توانستیم بازی را به صورت واقعی دنبال کنیم. شاید هم این امکان وجود داشته باشد!

همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید، بازیکن‌ها قبل از شروع بازی، درجه‌ی تنظیمات Battlefield Hardline را روی گزینه‌ی جدیدی به نام «آزمایشی» می‌گذارد. در این حالت تمام صحنه‌های بازی به صورت طبیعی و شبیه یک فیلم سینمایی با زاویه‌ی دوربین اول‌شخص دنبال می‌شود. متاسفانه‌ این ویدئو کاملا نمایشی است و شرکت Replay Collective آن را ساخته است، اما باز هم تماشای آن لذت خاصی به همراه خواهد داشت.

در ویدئوی زیر که کانال یوتیوب LevelCapGaming آن را منتشر کرده، می‌بینیم که Battlefield Hardline در دنیای واقعی و با استفاده از بازیگران واقعی و جلوه‌های سینمایی چگونه به نظر می‌رسد.

همچنین یک ویدئوی دیگر در یوتیوب منتشر شده که مربوط به پشت صحنه‌ی ویدئوی بالا است و در آن تلاش Replay Collective برای ساخت این ویدئو را مشاهده می‌کنیم.

در خبری که اخیرا از Battlefield Hardline منتشر شد، با جزییات بسته‌ی الحاقی این بازی به نام Criminal Activity آشنا شدیم. شما می‌توانید برای اطلاع از روند و کیفیت بخش‌های مختلف Battlefield Hardline نقد زومجی از این بازی را مشاهده کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده