نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲

نمایش درخت مهارت قهرمان های Gotham Knights در تریلر جدید

استودیوی مونترآل برادران وارنر در تریلری جدید به نمایش درخت مهارت مربوط‌به قهرمانان بازی Gotham Knights پرداخت.

وب‌سایت IGN در ادامه‌ی پوشش اخبار بازی Gotham Knights ویدئوی جدیدی را به نمایش گذاشته است که استودیو WB Games Montréal در آن از Skill Tree قهرمانان رونمایی می‌کند. هر قهرمان بازی Gotham Knights علاوه‌بر لباس‌ها و تجهیزات منحصر‌به‌فرد، دارای چهار درخت مهارت متفاوت خواهد بود. کسب مهارت‌های مختلف می‌تواند توانایی‌های آن‌ها را تغییر دهد. در همین راستا پاتریک ردینگ، کارگردان بازی می‌گوید: «این‌ مهارت‌ها ازطریق کسب XP و دریافت امتیاز توانایی (Ability Point) همراه‌با وابستگی‌ها و پیش‌نیازهایی که معمولاً در یک بازی اکشن نقش‌آفرینی می‌بینید، باز می‌شوند».

همان‌طور که قبلا تأیید شد، اگر بازیکنان تصمیم داشته باشند قهرمان تحت کنترل خود را تغییر دهند، فرایند پیشرفت آن‌ها همچنان ادامه می‌یابد. ردینگ در این‌باره افزود: «اگر تصمیم دارید شخصیت‌ها را تغییر دهید، همچنان امتیازهای توانایی کافی خواهید داشت تا به منو بروید و آن‌ها را استفاده کنید. شما آن‌جا خواهید بود و هر مهارت را [به قهرمانان] اختصاص خواهید داد. می‌توانید به کل درخت مهارت نگاه کنید. شما می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید به چه چیزی دسترسی داشته باشید».

دانلود ویدیو از آپارات

بنابراین اگر می‌خواهید شخصیت Batgirl بیشتر روی مبارزات سرد و قدرت هک نفر به نفر تمرکز کند یا Nightwing مهارت‌های خود را برای مبارزات کوآپ افزایش دهد، می‌توانید مهارت مربوطه را انتخاب کنید. در ادامه استودیوی سازنده از درخت‌ مهارت جدید شخصیت Red Hood به نام‌ Vengeance رونمایی کرد. قبلا در تریلری دو درخت مهارت Marksman و Brawler نیز برای این شخصیت معرفی شده بودند.

پاتریک ردینگ درباره‌ی درخت مهارت Vengeance شخصیت Red Hood بیان داشت: «درخت مهارت انتقام اساسا خشم Red Hood را به روش‌های مختلف منعکس می‌کند. او می‌تواند با این مهارت‌ها تبدیل به شخصیتی ترسناک شود؛ بنابراین مهارت‌های این درخت در مورد استفاده از ویژگی‌های شخصیتی رد هود و تجسم آن‌ها است که به وی اجازه می‌دهد ترسناک‌تر شود و به نوع خاصی از دشمنان که در درون خود از آن‌ها عصبانی است، آسیب بیشتری وارد کند».

بازی Gotham Knights

چهارمین درخت مهارت برای هر چهار شخصیت‌، Knighthood نام دارد که پس از اتمام یک لحظه‌ی کلیدی داستان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. بااین‌حال کسب مهارت‌های مختلف این درخت نیازمند کامل کردن چالش‌ها خواهد بود. درواقع بازیکنان می‌توانند با انجام چالش‌ها، مهارت‌های حرکتی و پیمایش در محیط قهرمانان Gotham Knights به مانند مهارت پرواز و استفاده از یک پهباد برای Batgirl را به‌دست آورند. تیم سازنده بار دیگر تایید کرد که برای باز کردن مهارت‌های هر درخت نیازی نیست داستان را با تمامی قهرمانان به پیش ببرید. تنها یک بار تجربه‌یبخش داستانی به‌سادگی قفل درخت مهارت Knighthood را برای هر چهار قهرمان باز خواهد کرد.

Momentum Abilities حملات ویژه‌ای هستند که با ترکیب خاصی از دکمه‌زنی‌ها اجرا می‌شوند. این توانایی‌ها با تکمیل چالش‌های جهان بازی به‌دست می‌آیند و با توانایی‌های معمولی تقویت می‌شوند. برای مثال Beat Down برای شخصیت Batgirl یک توانایی Momentum به حساب می‌آید، اما او می‌تواند آن‌ را توسط توانایی‌های دیگر درخت مهارت خود تقویت کند. در این صورت وی می‌تواند به‌طور موثرتر به دشمنان آسیب بزند؛ به طوری که قبلا قادر به انجام این کار نبوده است.

شخصیت نایت ویگ در بازی Gotham Knights

در ادامه تیم توسعه‌ی بازی Gotham Knights اعلام کرد که به‌طور معمول، پیشرفت در بخش داستانی و مأموریت‌های دستگیری شرورها قفل بخش بزرگی از درخت‌ مهارت را باز خواهد کرد. اما برای باز شدن تمامی این قفل‌ها، انجام مأموریت‌ها و انتخاب‌های بازیکنان در روند داستانی اهمیت بسیار زیادی دارند.

درنهایت کارگردان بازی گفت: «من فکر می‌کنم بازیکنان این کار را انجام می‌دهند و احتمالا باید با هم هماهنگ شوند تا بهترین استفاده را از مهارت‌های بازی Gotham Knights ببرند. ما می‌دانیم که بازیکنان دسته‌های توانایی را همان‌طور که ما آن‌ها را در درخت‌های مهارت مرتب کرده‌ایم، انتخاب می‌کنند. زیرا آن‌ها در مورد هر توانایی هیجان‌زده هستند، اما هم‌افزایی زیادی بین این درخت‌های مهارت‌ وجود دارد. همچنین شما باید آن‌ها را امتحان کنید تا بفهمید کدام را دوست دارید».

مبارزه بت‌گرل در بازی Gotham Knights

بازی Gotham Knights قرار است در تاریخ ۳ آبان (۲۵ اکتبر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون اخبار بازی Gotham Knights و نمایش جدید آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده