نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲

اعلام تاریخ عرضه Dragon Ball: The Breakers روی PC و کنسول ها

شرکت Bandai Namco با یک تریلر جدید، تاریخ عرضه‌ی بازی Dragon Ball: The Breakers روی پلتفرم پی سی و کنسول‌ها را مشخص کرد.

به‌تازگی بندای نامکو تاریخ انتشار بازی Dragon Ball: The Breakers را اعلام کرد. طبق اطلاعاتی که در تریلر جدید منتشر شدند، این بازی در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۱ (۱۴ اکتبر ۲۰۲۲) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. در ادامه بندای نامکو اعلام کرد که بازی Dragon Ball: The Breakers در سه نسخه‌ی Special Edition ،Limited Edition و Standard Edition قابل پیش‌خرید است.

نسخه‌ی Special Edition این بازی شامل یک لباس قابل شخصی‌سازی، ژست پیروزی Two-Handed Good و پوسته‌ی زرد Dragon برای اتومبیل است. نسخه‌ی Limited Edition این بازی درکنار تمام محتویات نسخه‌ی ویژه شامل یک Steelbook، سه برچسب Raider، مجسمه‌ی Cell Shell و آیتم‌های سبزرنگ Potara برای بخش شخصی‌سازی خواهد بود. در پایان همان‌طور که انتظار می‌رود، نسخه‌ی استاندارد بازی هیچ مزیت یا آیتم ویژه‌ای را به همراه نخواهد داشت. بااین‌حال پیش‌خرید هر نسخه از بازی Dragon Ball: The Breakers به بازیکنان Android 18 Transphere را همراه‌با مهارت Wall Kick و آیتم تزئینی Scouter آبی را خواهد داد.

دانلود ویدیو از آپارات

Dragon Ball: The Breakers یک بازی چندنفره است که در دنیای Dragon Ball اتفاق می‌افتد. هفت بازیکن نقش Survivor را بر عهده می‌گیرند و سعی می‌کنند از حملات بازیکنی که نقش Raider را دارد، فرار کنند. سازندگان برای هر دو گروه Survivor و Raides شخصیت‌های مختلفی از دنیای Dragon Ball را در نظر گرفته‌اند. در جریان رقابت‌های این بازی، گروه Survivor باید با یکدیگر همکاری کنند تا از Temporal Seam بگریزند و درنهایت Super Time Machine را پیدا کنند.

با اعلام بندای نامکو می‌دانیم که پیش از انتشار Dragon Ball: The Breakers، در تاریخ ۱۵ و ۱۶ مرداد (۶ و ۷ آگست) امسال یک تست بتای خصوصی برای بازی برگزار خواهد شد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده