نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱

بهبودهای گیم پلی در ویدیو جدید بازی Madden NFL 23

الکترونیک آرتز ویدیو جدیدی از حالت Franchise Mode بازی Madden NFL 23 پخش کرده است که در آن شاهد بهبودهای مختلفی در گیم‌پلی هستیم.

به‌زودی زمانی از سال فرا می‌رسد که شاهد انتشار نسخه‌ای جدید از فرنچایزهای ورزشی سالانه خواهیم بود. Madden NFL 23 یکی از اولین بازی‌هایی ورزشی سالانه به شمار می‌آید که در ماه آینده عرضه می‌شود. از همین رو اخیرا EA Sports جزئیات جدیدی از این بازی فوتبال را منتشر کرد. تریلر تازه‌ی بازی تمرکز زیادی روی پیشرفت‌های بزرگ حالت Franchise دارد. این حالت در سال‌های اخیر با انتقادات زیادی از سوی بازیکنان مواجه شد. بااین‌حال به نظر می‌رسد تیم سازنده‌ی Madden NFL تلاش زیادی برای بهبود و پیشرفت آن کرده است.

به‌طور خلاصه به نظر می‌رسد که بخش Franchise Mode بازی Madden NFL 23 به‌دنبال ارائه‌ی یک تجربه‌ی انعطاف‌پذیر به بازیکنان است تا آن‌ها در نحوه‌ی ساخت و پیشرفت تیم خود آزادی عمل بسیار زیادی داشته باشند. تیم سازنده برای ارائه‌ی این آزادی، چند پیشرفت را در Franchise Mode گنجانده است.

برای شروع، یک سیستم جدید متمرکز بر انگیزه‌ی بازیکنان طراحی شده است. این سیستم در حقیقت عوامل مختلفی را تعیین خواهد کرد که یک بازیکن را متمایل به امضای قرارداد با تیم‌های ورزشی می‌کند. به‌عنوان مثال شرکت در رویداد Super Bowl، مکان استقرار تیم یا فهرست بازیکنان آن می‌توانند سبب تغییر انگیزه‌ی بازیکنان برای پیوستن به یک تیم جدید باشند.

گیم پلی بازی Madden NFL 23

سیستم جدید دیگر Player Tags نام دارد که به شکل مستقیم روی نحوه‌ی خرید و فروش، پیش‌نویس قرارداد و موارد دیگر تأثیر می‌گذارد. درواقع این سیستم بازیکنان را نشانه‌گذاری خواهد کرد و این موضوع بر شخصیت بازیکنان تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت. به‌طور مثال هر نشانه مشخص می‌کند که تیم‌های دیگر تا چه اندازه متمایل به خرید یک بازیکن هستند یا میزان دریافت پاداش و امتیاز یک بازیکن چه اندازه است. سیستم جدید بعدی Franchise Mode تحت عنوان Free Agent Hub معرفی می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد پیشنهاد‌های خود را بدون نیاز به پیشبرد هفته ارائه دهند.

تیم سازنده پیشرفت‌های متعدد دیگری در زمینه‌های مختلف بازی Madden NFL 23 ایجاد کرده است که می‌توان به بهبود پارامترهای زیر نظر گرفتن بازیکنان، بازنگری کلی در Draft Classes، ساده‌سازی روند مذاکرات قرارداد، رابط کاربری جدید و بهبودیافته به همراه موارد دیگر اشاره کرد.

مشاهده ویدئو در یوتیوب

بازی Madden NFL 23 قرار است در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ (۱۹ آگست ۲۰۲۲) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Madden NFL 23 را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده