نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵

نمایش اسلحه های جدید در تریلر Destroy All Humans! 2 – Reprobed

اخیرا شرکت THQ Nordic تریلر جدیدی از بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed را منتشر کرده است که در آن به نمایش اسلحه‌های جدید می‌پردازد.

چندی پیش شرکت THQ Nordic تریلری برای نمایش قابلیت‌های کوآپ و Split-Screen بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed را منتشر کرد. حال به‌تازگی این شرکت تریلر جدیدی را عرضه کرده است که در آن شاهد نمایشی متمرکز بر اسلحه‌های جدید بیگانه هستیم. بازیکنان با استفاده از این تجهیزات می‌توانند مزاحمت‌های بسیاری را برای انسان‌ها ایجاد کنند.

اولین اسلحه Meteor Strike نام دارد و همان‌طور که از نامش پیدا است، بارانی از شهاب سنگ را بر سر انسان‌ها می‌بارد. اسلحه‌ی بعدی Gastro Gun است که یک مینیون کوچک را احضار می‌کند تا درکنار بازیکن به‌عنوان یک همراه بجنگد. در همین حال Dislocator می‌تواند یک موج انرژی را پرتاب کند و احتمالا قادر است افراد را در هوا معلق کند. اسلحه‌ی Disintegrator می‌تواند اندازه‌ی قربانیان را تا تبدیل شدن به یک اتم کوچک کند.

همچنین اسلحه‌ی Burrow Beast می‌تواند یک هیولای بیگانه عجیب و غریب را احضار کند تا به تخریب محیط و نابودی انسان‌ها بپردازد. درنهایت Free Love می‌تواند یکی از خلاقانه‌ترین اسلحه‌های بازی باشد که باعث می‌شود قربانیان حرکات موزون غیر قابل کنترلی را از خود نشان دهند. همچنین سفینه‌ی فضایی بازیکنان چندین اسلحه‌ی مخرب به مانند Quantum Deconstructor ،Anti-Gravfield و Slurpmaster V8 را دارد که قرار است در نسخه‌ی Reprobed در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

تماشای تریلر در یوتیوب

بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed قرار است در تاریخ ۸ شهریور (۳۰ آگست) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین تریلر بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده