نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۱

اعلام تاریخ انتشار بازی Destroy All Humans! 2 - Reprobed با انتشار تریلر جدید

به‌تازگی شرکت THQ Nordic تاریخ انتشار بازی Destroy All Humans! 2 - Reprobed روی کنسول‌های نسل نهمی و پی سی را اعلام کرد.

به‌دنبال لو رفتن تصاویری از نسخه‌ی بتای خصوصی، شرکت THQ Nordic اعلام کرد که بازی Destroy All Humans! 2 - Reprobed در تاریخ ۸ شهریور (۳۰ آگست) روی پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. همچنین استودیوی بلک فورست گیمز یک تریلر از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده است که در آن به نمایش Crypto به‌عنوان یک ویرانگر ضد بشریت می‌پردازد.

داستان بازی در دهه‌ی ۱۹۶۰ رخ می‌دهد که در آن Crypto در شهرهای مختلف و تخیلی با استفاده از سفینه‌ی فضایی یا پای پیاده به ماجراجویی می‌پردازد و با تجهیزات خود در حال نابود کردن زندگی بشریت است. طبق نمایش، علاوه‌بر چندین اسلحه که قرار است از نسخه‌ی اول به بازی Destroy All Humans! 2 - Reprobed راه یابند، تجهیزات جدیدی به مانند Meteor Shower نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. همچنین بازیکنان می‌توانند انسان‌ها را به اسارت گرفته و DNA آن‌ها را ترکیب کنند تا درنهایت مهارت‌های خود را ارتقا دهند.

بازی Destroy All Humans! 2 - Reprobed همچنین از قابلیت تجربه‌ی کوآپ با قابلیت تقسیم صفحه پشتیبانی می‌کند که در تمام مراحل بخش داستانی در دسترس خواهد بود. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند با پیش‌خرید کردن آن به بازی Destroy All Humans! - Clone Carnage به‌عنوان یک نسخه‌ی فرعی الحاقی و چندنفره به‌صورت رایگان دسترسی پیدا کنند.

مشاهده‌ی ویدئوی در آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده