نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲

معرفی بازی Hyper Light Breaker با یک تریلر جذاب

به‌تازگی استودیو Heart Machine و شرکت گیرباکس با پخش یک تریلر جذاب به معرفی بازی اکشن Hyper Light Breaker پرداختند که قرار است در سال آینده به‌صورت دسترسی زودهنگام روی استیم منتشر شود.

ساعاتی پیش اثر جدید استودیوی بازی‌سازی Heart Machine به نام Hyper Light Breaker با یک تریلر به‌صورت رسمی معرفی شد. این بازی که شرکت گیرباکس انتشار آن را بر عهده دارد، یک دنباله برای بازی کلاسیک و مستقل Hyper Light Drifter خواهد بود.

وظیفه‌ی مدیریت تیم ساخت بازی Heart Machine و کارگردانی این اثر به مانند نسخه‌ی اول در دست الکس پریستون است. به‌گفته‌ی پریستون، بازیکنان می‌توانند در دنیای سه‌بعدی بازی Hyper Light Breaker به‌صورت تک نفره یا کوآپ آنلاین به ماجراجویی بپردازند.

دنیای فانتزی و رنگارنگ Hyper Light

پریستون گفت: «وقتی به گذشت ۶ سال از انتشار Hyper Light Drifter فکر می‌کنیم، عجیب به نظر می‌رسد. این سفر طولانی از شروع پروژه‌ی رویایی ما در سال ۲۰۱۳ تا به امروز باورنکردنی بوده است. ما بسیار خوش‌شانس هستیم که می‌توانیم این اتفاق را [با رونمایی از نسخه‌ی جدید] جشن بگیریم.

سرمایه‌گذاری جمعی برای توسعه‌ی این بازی فراتر از حد انتظار ما بود و باعث شد میلیون‌ها گیمر از سراسر جهان عاشق بازی Hyper Light Drifter شوند. طرفدارها در زمان توسعه‌ی بازی به ما اعتماد کردند تا ما موفق شویم به اهداف خود برسیم. ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا جامعه‌ی هواداران به تجربه‌ی Hyper Light Breaker بپردازد. این یک مسیر جدید و کمال همه‌ی درس‌هایی است که در طول هشت سال فعالیت در استودیو Heart Machine فرا گرفته‌ایم».

شخصیت بازی Hyper Light Breaker سوار بر هاوربورد

بازیکنان در دنیای Hyper Light Breaker می‌توانند انتظار یک دنیای همیشه پویا را داشته باشند که در آن انواع بیوم‌های منحصر‌به‌فرد و گسترده قرار داده شده است. همچنین انواع موانع و سیاه‌چاله‌های عمیق در در دنیای بازی گنجانده شده است که برای عبور از آن‌ها باید از مهارت‌هایی مثل راه رفتن روی دیوار، هاوربورد، گلایدر و تجهیزات مناسب دیگر استفاده شود.

بازیکنان می‌توانند به‌تنهایی در دنیای بازی Hyper Light Breaker به ماجراجویی بپردازند. آن‌ها همچنین قادر خواهند بود ازطریق بخش آنلاین و کوآپ به رهبری تیمی متشکل از دوستان خود بپردازند و با گروه‌های عظیمی از دشمنان و باس‌فایت‌های قدرتمند سرزمین Overgrowth مبارزه کنند.

مبارزات در بازی Hyper Light Breaker

در طول تجربه‌ی بازی، گیمرها می‌توانند به سلاح‌های مختلفی دست یابند. همچنین انواع آیتم‌ها در سراسر محیط بازی قرار داده شده‌اند تا بازیکنان با پیدا کردن آن‌ها به ارتقای مهارت و تجهیزات خود بپردازند.

در بازی Hyper Light Breaker، گیمرها با پیشروی در داستان و کشف رازهای سرزمین Overgrowth می‌توانند برخی مناطق را آزاد کنند. در این مناطق به مرور شخصیت‌های مختلفی پدیدار می‌شوند که بازیکنان می‌توانند با آن‌ها گفت‌وگو داشته باشند و داستان‌های گوناگون قرارگرفته در جهان بازی را کشف کنند.

تماشای ویدئو در آپارات

بازی Hyper Light Breaker قرار است در بهار ۲۰۲۳ به‌صورت دسترسی زودهنگام روی استیم منتشر شود. شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این بازی جدید را با ما در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده