نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶

اضافه شدن حالت Zero Build به بازی Fortnite

شرکت اپیک گیمز با پخش یک تریلر به‌صورت رسمی از حالت جدید Zero Build برای بازی Fortnite رونمایی کرد که در آن امکان ساخت‌و‌ساز از بازیکن گرفته شده است.

پس از انتشار گزارش‌های مختلف بالاخره شرکت اپیک گیمز به‌طور رسمی از حالت رقابتی و جدید Zero Build برای بازی بتل‌رویال Fortnite رونمایی کرد. چندی پیش بخش ساخت و ساز از حالت اصلی بازی فورتنایت حذف شد تا تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهد. باتوجه‌به استقبال برخی از بازیکنان از حذف مکانیزم ساخت و ساز، در هفته‌های گذشته شایعات متعددی پیرامون انتشار یک حالت جدید و دائمی شکل گرفتند. درنهایت به‌تازگی شرکت اپیک گیمز با پخش یک ویدئو به‌صورت رسمی قرارگیری این حالت در بازی را تایید کرد.

طبق اطلاعات منتشرشده، حالت Zero Build درواقع به‌صورت خالص توانایی بازیکنان در استفاده از اسلحه، آیتم‌ها و پیمایش در محیط را به چالش می‌کشد. این حالت به‌صورت تک نفره یا تیم‌هایی متشکل از دو تا چهار نفر قابل اجرا خواهد بود. در رقابت‌های Zero Build تمامی بازیکنان می‌توانند از Overshield با قابلیت شارژ مجدد به‌عنوان اولین خط دفاعی بهره ببرند و برای دسترسی به بالون‌های هوایی Blimp از Ascender و زیپ‌لاین استفاده کنند. همچنین برای حمله به حریفان از نقاط مرتفع و آسمان، Mantling می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

مشاهده‌ی ویدئو در آپارات

شما می‌توانید دیدگاه‌های خود درباره‌ی اضافه شدن حالت Zero Build به بازی Fortnite (فورتنایت) را با زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده