نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸

تریلر گیم‌ پلی جدید بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

جدیدترین تریلر بازی نقش آفرینی Stranger of Paradise بخش‌های بیش‌تری از گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد.

روز گذشته شرکت ژاپنی Square Enix با پخش یک استریم آنلاین، نمایش گیم‌پلی جدیدی از بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin را به نمایش گذاشت. در جریان برگزاری این رویداد که به مناسبت جشن سی‌و‌پنجمین سالگرد عرضه اولین نسخه از مجموعه‌ی محبوب فاینال فانتزی برگزار شده بود، از جوایز مخصوص پیش‌خرید بازی و سلاح‌ها، منوها و قدرت‌های ویژه شخصیت‌های اصلی این بازی نیز رونمایی شد. شما می‌توانید نمایش کامل این رویداد را از صفحه یوتیوب شرکت اسکوئر انیکس تماشا کنید.

همچنین در جریان این استریم تریلر جدیدی از بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin پخش شد که کات‌سین بازسازی شده سکانس عبور جنگجویان Warriors of Light از روی پل Drawbridge را به نمایش می‌گذارد. این صحنه یکی از قسمت‌های مشهور و خاطره انگیز بازی Final Fantasy که در سال ۱۹۸۷ عرضه شد به‌حساب ‌می‌آید و حالا سازندگان این بازی جدید در استودیوی تیم نینجا با بازسازی این سکانس ادای احترام خود به این بازی تاثیر‌گذار را نشان دادند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

هفته گذشته همچنین صفحه توئیتر بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin با انتشار چند اسکرین‌شات از بازی از شخصیت‌ها و مکان‌های جدیدی رونمایی کرد. شخصیت‌های سوفیا و Astos از جمله دوستان جک گارلاند و یاران او در مسیر مبارزه با Chaos خواهند بود. قلعه The Western Keep و برج Crystal Mirage نیز دو منطقه قابل بازی جدیدی هستند که بازیکنان در طول بازی به آن‌ها سفر خواهند کرد.

همچنین براساس جزئيات منتشر شده، تمامی کاربرانی که به پیش‌خرید یکی از نسخه‌های Digital Standard یا Digital Deluxe Edition بازی اقدام کنند، می‌توانند تا ۷۲ ساعت زودتر از سایر کاربران به نسخه کامل بازی دسترسی داشته باشند. این زمان برای خریداران نسخه ویندوز بازی ۲۴ ساعت خواهد بود. تمامی پیش‌خریدکنندگان این بازی روی همه‌ی پلتفرم‌ها نیز شمشیر Braveheart و سپر Lustrous را در هنگام عرضه‌ی بازی دریافت خواهند کرد.

بازی اکشن Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin در تاریخ ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) برای برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده