نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۳

نسخه ای متفاوت و جالب از مجموعه شاول نایت معرفی شد

شرکت Yacht Club Games با انتشار یک تریلر اعلام کرد بازی اکشن-پازل Shovel Knight: Pocket Dungeon زمستان امسال برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

شب گذشته در جریان برگزاری رویداد آنلاین Indie World شرکت نینتندو نسخه‌ای جدیدی از سری ایندی محبوب Shovel Knight معرفی شد.

این بازی پازل که ششمین نسخه فرعی از این مجموعه به حساب می‌آید، برای اولین‌بار در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ معرفی شد. این بازی توسط شرکت Yacht Club و به همراهی استودیوی کوچک VINE در دست ساخت است و در ابتدا قرار بود تا در زمستان سال ۲۰۲۰ منتشر شود؛ اما وضعیت جهانی موجود تاریخ عرضه بازی را یک‌سال به تعویق انداخت. به‌گفته‌ی سازندگان سبک این بازی تلفیقی از دو ژانر روگ‌لایت و پازل خواهد بود. بازیکنان می‌توانند به‌صورت تک‌نفره بخش داستانی بازی را تجربه کنند یا در مود Versus و به‌صورت دو نفره در علیه یکدیگر در مراحل خلاقانه این بازی رقابت کنند. ۱۰ قهرمان قدیمی و جدید از دنیای Shovel Knight در این بازی قابل بازی هستند که هر کدام قدرت و توانایی‌های مخصوص به خود را خواهند داشت.

شما می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده این بازی را از آپارات زومجی تماشا کنید:

گیم‌پلی این بازی تا حدودی به بازی ایندی Grindstone سرویس اپل آرکید شباهت دارد. با حرکت بازیکن اصلی تمام بلوک‌ها حرکت می‌کنند و بازیکنان در نقش شاول نایت و دیگر شخصیت‌های این سری وظیفه دارند تا با جابجایی بلوک‌ها و ردیف‌های هر نقشه، دشمنان ریز و درشت را با قرار دادن در گروه‌های یکدست از بین ببرند و در عین حال کلیدهایی برای باز کردن صندوق‌های با ارزش و آیتم‌های دیگر هر مرحله پیدا کنند. سیاهچاله‌های بازی به‌صورت تصادفی ساخته می‌شوند و باس فایت‌های متنوعی در راه فرار از این سیاهچاله‌ها در برابر بازیکنان قرار خواهند گرفت.

همچنین استودیوی Yacht Club Games تایید کرد استفاده از مجسمه‌های Amiibo نینتندو به‌عنوان یک ویژگی انحصاری در دسترس کاربران پلتفرم سوئیچ است و بازیکنان می‌توانند مانند بازی Shovel Knight: Treasure Trove با احضار شخصیت Madam Meeber دربرابر چالش‌‌های بازی از این یار کمکی استفاده کنند.

شما می‌توانید هم‌اکنون بازی Shovel Knight: Pocket Dungeon را در فروشگاه eShop نینتندو به فهرست Wishlist خود اضافه کنید. این بازی در تاریخ نامشخصی از زمستان امسال برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده