نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸

جزئیات بتای عمومی Back 4 Blood در تریلر جدید

در فاصله چند ماه به انتشار رسمی بازی Back 4 Blood، تریلر جدیدی منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای از بتای عمومی بازی به ما می‌دهد.

این تریلر جزئیات جدیدی از محتوای قابل دسترسی کاربران درنسخه‌ی بتای بازی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

در این بتا که قرار است تا چند هفته‌ی دیگر منتشر شود،‌ بازیکنان امکان تجربه‌ی دونقشه از بخش کمپین و مولتی‌پلیر بازی را خواهند داشت. طبق تایید استودیو Turtle Rock Studios، بازیکنان در این بتا می‌توانند در نقش پنج شخصیت از هشت کارکتر اصلی گروه Cleaners و ۶ شخصیت از گروه Ridden یا زامبی‌ها به رقابت با یکدیگر بپردازند. هر کدام از این شخصیت‌ها قدرت ویژه و کارت‌های مخصوص به خود را خواهند داشت که به نحو خاصی به دیگر اعضای تیم کمک خواهد کرد.

اولین حالت قابل بازی بخش PvE خواهد بود که به کاربران این امکان را خواهد داد که دربرابر موج‌های متفاوت زامبی‌ها که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند با یکدیگر همکاری کنند. حالت دوم نیز Swarm PvP نام دارد که در آن می‌توانید در قالب زامبی‌ها یا انسان‌ها در گروه‌های چهار نفره به رقابت بپردازید. در مجموع چهار مپ از دو حالت اصلی بازی در این بتا در اختیار طرفداران خواهد بود.

براساس این تریلر تمامی تجهیزات و سلاح‌ها از بازی اصلی در این نسخه نیز قابل دسترس خواهد بود و همچنین کاربران برای اولین‌بار می‌توانند به بخش Fort Hope hub از بازی نیز دسترسی داشته باشند. طبق تایید ناشر بازی Warner Bros. Interactive Entertainment این بتا روی تمامی پلتفرم‌ها از قابلیت کراس پلی و کراس جنریشن پشتیبانی خواهد کرد و همه‌ی بازیکنان می‌توانند روی پلتفرم دلخواه‌شان گیم‌پلی سرعتی و خشونت آمیز این بازی را به همراه سایر پلیرها تجربه کنند.

کاربرانی که هر نسخه از بازی را پیش خرید کرده باشند، می‌تواند از تاریخ پنجم تا نهم اوت (۱۴ تا ۱۸ مرداد) به سرورهای بازی متصل شوند و از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ اوت (۲۱ تا ۲۵ مرداد) این بتا در دسترس تمامی کاربران شبکه استیم، پلی استیشن و ایکس باکس قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این بتا را ادامه مشاهده کنید:

بازی Back 4 Blood در تاریخ بیستم مهر امسال (۱۲ اکتبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده