// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۵

تریلر جدید پلی استیشن 5 از همکاری ترویس اسکات و سونی خبر می‌دهد

به‌تازگی تریلر تبلیغاتی جدیدی از پلی استیشن 5 منتشر کرده که در آن شاهد حضور ترویس اسکات، رپر معروف آمریکایی هستیم.

ترویس اسکات، رپر آمریکایی، تابه‌امروز همکاری‌های مختلفی را در صنعت بازی‌های ویدیویی انجام داده است. در سال ۲۰۱۸ بود که یکی از ساندترک‌های زیبا NBA 2K19 با همکاری ترویس اسکات ساخته شده بود و همچنین شاهد برگزاری کنسرت او در بازی فورتنایت هم بوده‌ایم.

ازطرفی، مدتی است که شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه ترویس اسکات با سونی برای نمایش پلی استیشن 5 همکاری خواهد داشت. این در حالی است که به‌تازگی یک تبلیغ جدید از PS5 منتشر شده که ترویس اسکات را در حال روشن کردن پلی استیشن 5 نشان می‌دهد. ظاهرا همکاری ترویس اسکات و سونی بیشتر از یک ویدیو است و فعلا، تیزر آن به‌نمایش گذاشته شده است.

همچنین در ابتدای ویدیو منتشر شده هم سه شخص را می‌بینیم که با نام‌های مهندسی، پلتفرم و طراح نشان داده می‌شوند. نکته جالب، استفاده از کفش‌های برند Cactus Jack است که متعلق به ترویس اسکات است. در انتها ترویس اسکات در جریان یک بیانیه اعلام کرده که «بیشتر از هر چیزی، بسیار هیجان‌زده هستم تا واکنش خانواده و هواداران پلی استیشن را مشاهده کنم. همچنین در آینده بعضی از بازی‌های پلی استیشن را درکنار دوستان خود تجربه خواهم کرد.»

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. پلی استیشن 5 در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۲ نوامبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده