// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۹

تریلر نسخه دسترسی زودهنگام Baldur's Gate 3 بخش‌هایی از داستان را نشان می‌دهد

نسخه Early Access بازی Baldur's Gate 3 در دسترس قرار گرفته است و نزدیک به ۲۵ ساعت گیم‌پلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

بازی Baldur's Gate 3 پس از چند تأخیر پیاپی، بالاخره به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران قرار گرفته است. نسخه ارلی اکسس، دارای ۱۶ نژاد و زیر مجموعه و همچنین ۶ کلاس مختلف است که می‌توانید باتوجه‌به گزینه‌‌های متعدد بخش شخصی‌سازی کاراکتر، یک شخصیت کاملا منحصربه‌فرد را برای خود خلق کنید. 

دراین‌میان اشاره کنم که در حال حاضر، نسخه دسترسی زودهنگام تقریبا ۲۵ ساعت محتویات داستانی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و به مرور زمان، استودیو لرین (Larian Studios)، سازنده و ناشر Baldur's Gate 3، آن را کامل خواهد کرد. در راستای عرضه نسخه دسترسی زودهنگام روی کامپیوتر (استیم، GOG و نسخه مک استیم) و گوگل استیدیا، استودیو لرین تریلر روز عرضه بازی را منتشر کرده است.

در جریان تریلر ۴۰ ثانیه‌ای منتشر شده، شاهد بخش‌هایی از داستان، شخصیت‌ها با نژادهای مختلف و همچنین گیم‌پلی بازی هستیم. یکی از ویژگی‌های خوب گیم‌پلی Divinity: Original Sin II این بود که بازیکنان به‌واسطه‌ی محیط (مثل بشکه‌های انفجاری) می‌توانستند به دشمنان خود آسیب وارد کنند. این ویژگی با شکل و شمایلی بهتر در Baldur's Gate 3 هم قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده