نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰

ویدیو گیم ‌پلی بخش چندنفره بازی Gears 5 با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه روی ایکس باکس سری اس

مایکرسافت ساعاتی پیش برای نمایش قدرت کنسول ایکس باکس سری اس خود ویدیوی جدیدی از بخش چندنفره بازی Gears 5 با نرخ ۱۲۰ فرم برثانیه روی این کنسول را منتشر کرد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و شایعات فراوان در فضای مجازی، مایکروسافت از دومین کنسول از خانواده نسل نهم خود تحت عنوان ایکس باکس سری اس رونمایی کرد. این کنسول که درواقع برادر کوچکتر و ضعیف‌تر ایکس باکس سری ایکس است، با برچسب قیمت ۲۹۹ دلار از تاریخ ۲۰ آبان در دسترس علاقه‌مندان خود قرار می‌گیرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که ایکس باکس سری اس تنها قادر است بازی‌ها را به‌صورت دیجیتالی و با رزولوشن 1440P اجرا کند. اگرچه قیمت نهایی کنسول برای طیف وسیعی از افرادی که علاقه دارند بازی‌های نسل نهم را تجربه کنند، مناسب است، اما کماکان بسیاری تولید یک کنسول با این مشخصات برای رقابت در نسل نهم را منطقی و قابل توجیه نمی‌دانند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت برای نمایش قدرت کنسول ایکس باکس سری اس و جلب کردن توجه عموم به آن، دست‌به کار شد. درحالیکه تا پیش از این به‌صورت رسمی تایید شده بود که بازی شوتر و پرطرفدار انحصاری مایکروسافت یعنی Gears 5 روی ایکس باکس سری ایکس با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود، ردموندی‌ها ساعاتی پیش با انتشار ویدیویی نشان دادند که کنسول سری اس نیز تا این حد توانایی و قدرت لازم را دارد.

در ادامه شما را به تماشای ویدیو گیم‌پلی حالت چندنفره بازی Gears 5 با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه روی کنسول ایکس باکس سری اس دعوت می‌کنم تا بیشتر با توانایی‌های این کنسول آشنا شوید. (البته باید توجه داشته باشید که برای تماشای این ویدیو به یک صفحه نمایشی که توانایی پخش ویدیوی با این نرخ فریم را دارد، نیاز دارید)

دانلود ویدیو از آپارات

انتخاب شما بین ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برای نسل آینده کدام است؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده