// یکشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵

بازی Evil Genius 2: World Domination تا سال ۲۰۲۱ به تاخیر افتاد

بازی Evil Genius 2: World Domination که قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تا سال میلادی ۲۰۲۱ به تأخیر افتاد.

در جریان کنفرانس پی سی گیمینگ شو در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۹ استودیوی Rebellion Developments از نسخه دوم بازی Evil Genius تحت عنوان Evil Genius 2: World Domination رونمایی کرد و همچنین، پس از مدتی نیز مشخص شد که بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، این بازی تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ به تأخیر افتاد.

شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا و همینطور محدود بودن امکانات اعضای این استودیو در خانه باعث به وجود آمدن این تأخیر شد و تیم سازنده زمان بیشتری را برای توسعه‌ی این بازی نیازمند خواهند بود. طبق گفته‌ی Rebellion این استودیو می‌خواهد دنباله‌ای برای این بازی ارائه دهند که «عدالت» را ایجاد می‌کند و سال توسط جامع گیمری تجربه و دوست داشته شود. در ادامه‌ی این یادداشت آمده است:

یکی از مواردی که ما در Rebellion Developments بیشترین امتیاز را داریم، آزادی و استقلال ما است. درواقع ما هرچه را كه برای گیمرها، بازی و كارمندان ما مناسب باشد انجام می‌دهیم. همچنین در رابطه با این بازی به‌زودی تاریخ دقیق انتشار آن را اعلام می‌کنیم.

در دیگر مطلب، بازی Evil Genius 2: World Domination بازیکنان در نقش کاراکترهای شرور هستند و باید نقشه‌های شوم خود را به‌ بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنند. شما همچنین می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را که در رویداد پی سی گیمینگ شو ۲۰۲۰ به نمایش آمد در پایین مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بازی Evil Genius 2: World Domination در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۱ برای پی‌سی منتشر خواهد شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده