// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۱

تریلر جدید بازی Wasteland 3 حالت Co-op آن را نشان می‌دهد

استودیوی InXile امروز تریلر جدیدی از بازی Wasteland 3 را منتشر کرد‌ه‌اند که نگاهی به حالت Co-op آن دارد.

هفته آینده یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال یعنی قسمت سوم از سری Wasteland که توسط استودیوی این‌اگزایل (inXile Entertainment) در حال توسعه است، منتشر می‌شود. Wasteland 3 یک بازی نقش آفرینی نوبتی است که طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. باتوجه‌به اطلاعات و همینطور تریلرهای منتشر شده تا به امروز نوید یک بازی بسیار بزرگ و حیرت‌ انگیز را می‌دهد که نباید آن را به‌تنهایی تجربه کنید.

حال در جریان آخرین اخباربازی، استودیوی InXile تریلر جدیدی را از حالت چند نفره یا Co-op (کو-آپ) بازی را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد نمایش گیم پلی بخش چند نفره بازی Wasteland 3 هستیم که شما می‌توانید با بازیکنان دیگر در نحوه‌ی مبارزه، حرکت کردن، جابه‌جا شدن در بین مناطق و همینطور جمع آوری آیتم‌های مختلف همکاری کنید. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بازی Wasteland 3 در تاریخ ۲۸ آگست (۷ شهریور) برای ایکس‌ باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. همچنین همزمان با انتشار بازی در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) نیز قرار خواهد گرفت. مدتی پیش برایان فارگو، رئیس استودیوی inXile گفته بود که بازی Wasteland 3 بسیار بزرگتر از چیزی است که همه تصور می‌کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده