// شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۹

در Ghostwire Tokyo امکان نوازش سگ‌ها وجود دارد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Ghostwire Tokyo منتشر شده و ویژگی نوازش سگ‌ها توسط کاراکتر بازی را نشان می‌دهد.

Ghostwire Tokyo را می‌توان یکی از عجیب‌ترین بازی‌های ویدیویی دانست که در جریان رویداد بازی‌های پلی ‌استیشن 5 اولین تریلر از گیم‌پلی آن به‌نمایش درآمد. داستان بازی حول گروهی می‌چرخد که وظیفه دارند نیروی شیطانی توکیو را شناسایی کنند. موردی که سبب شده شهروندهای توکیو ناپدید شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌مناسبت رویداد QuackCon شرکت بتسدا (Bethesda)، ناشر بازی Ghostwire Tokyo، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده شینجی میکامی، تهیه کننده اجرایی گوست‌وایر توکیو، وی در مورد سابقه خود در صنعت‌ بازی‌های ویدیویی صحبت می‌کند.

در ادامه میکامی از کاربران برای بازخوردهای مثبت تریلر گیم‌پلی Ghostwire Tokyo تشکر کرد و گفت «پیام مهمی برای آن‌ها دارد» و پیام مهم هم این است که در بازی شما می‌توانید سگ‌‌ها را نوازش کنید. در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده گوست‌وایر توکیو را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در انتهای این ویدیو ویژگی نوازش سگ‌ها نشان داده می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Ghostwire Tokyo یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks) در حال توسعه است و در سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر و پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده