// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۶

تریلر بازی Aeon Must Die در جریان رویداد State of Play به نمایش گذاشته شد

در جریان رویداد State of Play، تریلر گیم‌پلی بازی  Aeon Must Die به نمایش گذاشته شد و در سال ۲۰۲۱ هم عرضه می‌شود

با اعلام تاریخ پخش جدیدترین قسمت از برنامه State of Play، اعلام شد که این قسمت با محوریت بازی‌های مستقل و واقعیت مجازی خواهد بود. ازطرفی Aeon Must Die، نام یکی از بازی‌های مستقلی است که برای عرضه روی پلی ‌استیشن 4 و سایر پلتفرم‌ها نظیر کامپیوتر، نینتندو سوییچ و ایکس ‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است و در State of Play شاهد نمایش جدید آن بودیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جدیدترین قسمت از برنامه State of Play، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Aeon Must Die منتشر شد. در جریان تریلر، شاهد نبردهای هیجان‌انگیز اِیان، قهرمان داستان با دشمنان خود هستیم. برای آن دسته از کاربرانی که اطلاعاتی از بازی Aeon Must Die ندارند، باید بگویم که Aeon Must Die نام یک بازی مستقل دوبعدی و Beat 'em Up است که توسط شرکت فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) روانه بازار خواهد شد.

ظاهرا ایان برای نابودی دشمنان خود دارای مهارت‌های مختلفی است و سازنده باس فایت‌های متفاوتی را هم برای سرگرم کردن مخاطبان درنظر گرفته است. در ادامه می‌توانید تریلر بازی Aeon Must Die را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در انتها مشخص شد که Aeon Must Die در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده