// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

مبارزات Paper Mario: The Origami Kingdom را در ویدیو گیم پلی جدید تماشا کنید

به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی ۱۰ دقیقه‌ای از بازی Paper Mario: The Origami King منتشر شده که سیستم مبارزات جذاب بازی را نشان می‌دهد.

بازی Paper Mario: The Origami King در تاریخ ۲۷ تیر ماه (۱۷ ژوئیه) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و می‌توان آن را یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها برای هواداران سری ماریو دانست. تیم سازنده برای ارائه یک تجربه متفاوت نسبت‌به نسخه‌های پیشین، به‌سراغ طراحی‌های جهان باز برای Paper Mario: The Origami King رفته است. بااین‌حال هسته و ساختار بازی همانند گذشته است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Paper Mario: The Origami King منتشر شده است. در جریان ویدیو منتشر شده که ۱۰ دقیقه هم زمان دارد، کاربران به‌‌خوبی با حال‌وهوای بازی و سیستم مبارزات نوبتی The Origami King آشنا می‌شوند. همچنین در ادامه ویدیو منتشر شده هم شاهد تعدادی از مینی‌باس‌ها و نگاهی به جهان رنگارنگ بازی خواهیم داشت.

اشاره کنم که ویدیو گیم‌پلی ذکر شده مربوط‌به اوایل بازی است و حاوی اسپویل خاصی نیست. کاربران زومجی درادامه می‌توانند ویدیو گیم‌پلی ۱۰ دقیقه‌ای بازی Paper Mario: The Origami King را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده