// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: گیم‌ پلی نسخه پلی استیشن 4 بازی The Witcher 3: Wild Hunt

به تازگی ویدئویی ۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شده است که زیبایی در آن موج می‌زند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا این ویدئویی دیدنی را از دست ندهید.

پیش از این ویدئوی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی ویندوزی بازی را با با بالاترین درجه‌ی تنظیمات گرافیکی مشاهده کردید. با وجود این که کنسول‌های بازی دارای سخت‌افزار ضعیف‌تری نسبت به یک رایانه‌ی شخصی فوق‌العاده قوی دارد ولی بهینه‌سازی مناسب سازندگان باعث شده تا  شاهد جلوه‌های بصری خوبی در نسخه‌های کنسولی باشیم.

پیش از این اعلام شد که نسخه‌‌ی پلی‌استیشن 4 این بازی با رزولوشن 1080p و نسخه‌ی ایکس‌باکس وان با کیفیت 900p اجرا می‌شود. گرالت، شخصیت محبوب بازی، بازگشته است تا داستان‌های جذاب و ماجراجویی‌های باورنکردنی را رقم بزند. داستان بازی بر اساس تصمیمات بازیکنان پیش می‌رود و پر از اتفاقات و وقایع غیر منتظره و باورنکردنی است که باعث می‌شود شخصیت‌هایی را که در طی بازی با آن‌ها روبرو می‌شوید هرگز از یاد نبرده و همین امر جاه طلبی و انگیزه شما را برای ادامه بازی افزایش می‌دهد. سیستم مبارزات منحصر به فرد، از ترکیب بصری و طیف گسترده‌ای از عناصر تاکتیکی بهره می‌برد و با بیشترین مبارزات در طول یک بازی، توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند. گیاهان و جانوران موجود در بازی طوری طراحی شده‌اند که نسبت به حوادث مختلف اطراف‌شان واکنش نشان می‌دهند.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۵ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

حال توجه شما را به مشاهده‌ این ویدئوی زیبا جلب می‌کنیم و امیدواریم که از دیدن آن لذت ببرید:

دانلود با رزولوشن 720p  |  دانلود با رزولوشن 360p

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده