// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۵

اولین تریلر گیم‌ پلی بازی The Dark Pictures: Little Hope ترس را به تصویر می‌کشد

شرکت باندای نامکو به‌تازگی تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی The Dark Picture: Little Hope منتشر کرده که محیط‌ها و حال‌وهوای ترسناک بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

بازی The Dark Picture: Man of Medan در زمان عرضه نتوانست آنطور که باید و شاید نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند. این در حالی است که استودیو سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) با توسعه بازی The Dark Picture: LIttle Hope سعی دارد تجربه‌ی بهتری را ارائه دهد. درواقع Little Hope دومین نسخه از مجموعه The Dark Picture به‌ حساب می‌آید که در ابتدا قرار بود تابستان امسال برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه شود، اما تأخیر خورد و حال در پاییز عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی The Dark Picture: Little Hope، تریلر جدیدی را منتشر کرده که بازیکنان را برای اولین‌بار با گیم‌پلی و فضای بازی روبه‌رو می‌کند. اگر جزو کاربران Man of Medan هستید، با گیم‌پلی Little Hope هم آشنایی خواهید داشت که تا حدی می‌توان آن را با بازی Until Dawn هم نسبت داد. بازیکنان در طول تجربه‌ی سینمایی خود می‌توانند با سایر کاراکترها ارتباط برقرار کنند.

نوع تعامل شما با شخصیت‌ها و واکنشی که در دیالوگ‌های مختلف از خود به‌نمایش می‌گذارید، روی داستان بازی تاثیر گذار خواهد بود. ازاین‌رو Little Hope دارای پایان‌بندی‌های مختلفی است و نوع برخورد شما با اتفاقات مختلف، می‌تواند تعیین کننده سرنوشت شخصیت‌های بازی باشد. از دیگر ویژگی‌های تریلر گیم‌پلی The Dark Picture: Little Hope هم می‌تواند به محیط ترسناک بازی اشاره کرد. 

در ادامه می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی ترسناک The Dark Picture: Little Hope را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده