// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر جدید Deadly Premonition 2 به داستان بازی می‌پردازد

تریلر جدید و عجیبی از بازی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise منتشر شده است که طرفداران را با فضای بازی آشنا می‌کند.

بازی ترسناک و تلاش برای بقا Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise کمتر از یک ماه دیگر توسط شرکت رایزینگ استار گیمز (Rising Star Games) و شرکت توی‌باکس (Toybox) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. داستان این بازی، صورت همزمان به‌عنوان یک دنباله و یک پیش درآمد برای نسخه‌ی اول بازی Deadly Premonition نوشته شده است. اگر شما نگران بودید که این بازی نتواند حال و هوای نسخه‌ی اول را انتقال دهد، دیگر لازم نیست نگران باشید زیرا با مشاهده‌ی آخرین تریلر منتشر شده از بازی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise این نگرانی کاملا رفع خواهد شد.

شخصیت اصلی بازی Deadly Premonition یعنی فرانسیس یورک مورگان (Francis York Morgan) به بازی Deadly Premonition 2 بازگشته است و همچنین یک مامور جدید نیز در این بازی معرفی خواهد شد. بخشی از بازی روی رسیدگی به پرونده‌ای توسط مورگان در سال ۲۰۰۵ متمرکز خواهد بود؛ درحالی‌که بخش دیگر بازی داستان مامور ویژه  الیا دیویس (Aaliyah Davis) در سال ۲۰۱۹ را دنبال می‌کند. داستان این دو نفر به‌گونه‌ای عجیب با یکدیگر پیوند خواهد خورد که نحوه‌ی این اتفاق قطعا ما را شگفت زده خواهد کرد. تریلر منتشر شده همچنین ما را با تعدادی از مینی گیم‌های بازی آشنا می‌کند.

بازی Deadly Premonition 2: A Blessing In Disguise در تاریخ ۲۰ تیر سال ۲۰۲۰ در دسترسِ کاربران نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. 

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده