نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۱۸

نمایش تصاویری از نسخه جدید Need for Speed در معرفی بازی‌های نسل جدید الکترونیک آرتز [EA Play 2020]

الکترونیک آرتز در خلال ویدیویی که در آن به معرفی برخی از پروژه‌های نسل نهمی خود در استودیوهای مختلف می‌پرداخت، نمایی از بازی‌های جدید Need for Speed و Dragon Age را به نمایش گذاشت.

الکترونیک آرتز در بخشی رویداد زنده EA Play 2020 اشاره‌ی کوتاهی به برخی از پروژه‌های «خلاقانه» و «جاه‌طلبانه» خود در نسل جدید بازی‌های ویدیویی داشته و در این بین از بازی‌هایی که در استودیوهای کرایترین، بایوویر، دایس و موتیو در جریان است، صحبت به میان آورده است. با اینکه در هیچ یک از این موارد، به نام این بازی‌ها اشاره مستقیمی نمی‌شود، می‌توان از تصاویر نمایش داده شده، بازی‌هایی مانند Need for Speed و Dragon Age جدید را از میان آن‌ها تشخیص داد. در ادامه می‌توانید ضمن تماشای ویدیوی مذکور، به صحبت‌های سخنگوی EA نیز توجه داشته باشید:

دانلود از آپارات

همان‌طور که تاکنون شاهد این موضوع بودیم، حرکت به سمت نسل جدید بازی‌های ویدیویی فرصتی برای کنار زدن مرزهای خلاقیت و نوآوری در زمینه‌های مختلف بوده و نسل پیش رو نیز از این امر مستثنی نخواهد بود. استودیوهای بازی‌سازی ما ایده‌های جاه‌طلبانه و هیجان انگیز خود را به کار گرفته‌اند و آن‌ها را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

استودیوی کرایترین همواره به احساسی که از بازی‌های خود منتقل می‌کند، شهرت داشته است. از سطح بالای فیزیک گیم‌پلی بازی گرفته تا جزئیات خیره کننده آن که تجربه لحظه به لحظه بازی‌های این تیم خلاق را شکل می‌دهند. حالا و با وجود کنسول‌های نسل جدید در سال جاری نیز می‌توان در یک چشم به هم زدن در تجربه این رقابت غوطه‌ور شد.

بایوویر (BioWare) در آثار خود جهانی را متصور می‌شود، که شما قهرمان داستان خود لقب می‌گیرید؛ حالا توسعه‌دهندگان خلاق این استودیو می‌توانند با بهره‌گیری از تکنولوژی نسل جدید بازی‌های ویدیویی این دنیای فانتزی را به واقعیت تبدیل کنند.

تصاویر احتمالی از نسخه جدید Dragon Age

استودیوی دایس در هر نسلی از کنسول‌های بازی، سطح جدیدی از برتری و تعالی را در بحث ارائه محتوای صوتی و تصویری خود ارائه می‌کند. ما در این نسل نبردهای حماسی را در سطوح و مقیاسی طراحی خواهیم کرد که قبلاً هرگز مشابه آن دیده نشده است.

در استودیوی موتیو، ما در حال کار روی یک پروژه بسیار خلاقانه و جسورانه هستیم که قدرت و خلاقیت را در دستان شما قرار خواهد داد. ارائه تجربه این بازی بدون به‌کارگیری تکنولوژی نسل جدید بازی‌های ویدیویی، غیرممکن بوده است.

این تنها آغاز راهی است که با همزمان با نسل جدید بازی‌ها در پیش گرفته‌ایم. در آینده بازی‌ها و پروژه‌ها به مراتب بیشتری در این راستا معرفی خواهند شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده