// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

اولین تریلر گیم پلی Evil Genius 2 World Domination منتشر شد [PC Gaming Show 2020]

در جریان رویداد PC Gaming Show 2020 اولین تریلر گیم‌پلی از بازی Evil Genius 2 World Domination منتشر شد.

در سال ۲۰۱۷ بود که بازی Evil Genius 2 World Domination برای اولین‌بار معرفی شد و از آن روز دیگر خبری حول بازی منتشر نشد تا اینکه در رویداد E3 2019، یک تریلر سینمایی دیگر از Evil Genius 2 منتشر شد که کاربر را تاحدی با حال‌وهوای بازی آشنا می‌کرد. 

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد PC Gaming Show 2020، استودیو ربلیون (Rebellion Developments)، سازنده بازی Evil Genius 2، تریلر جدیدی را از بازی منتشر کرد. در جریان تریلر منتشر شده، برای اولین‌‌بار شاهد گیم‌پلی و ساختار بازی هستیم. در بازی Evil Genius 2 بازیکنان می‌توانند در نقش رهبر یک گروه شرور قرار بگیرند و تیم خود را به یک گروه شرورانه تبدیل کنند. 

در بازی می‌توانید افراد مختلفی را برای هر بخش از حکومت خود استخدام کنید و آن‌ها را تعلیم دهید تا در حرفه خود قوی‌تر شوند. در ادامه مشخص شده که استودیو ربلیون یک لایو استریم هم امروز ساعت ۸:۳۰ شب به‌وقت ایران برگزار می‌کند که مربوط‌به رویداد Guerrilla Collective است و اطلاعات بیشتری حول بازی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از اینجا لایو استریم ذکر شده را تماشا کنند.  

در انتها مشخص شده که در تاریخ ۲۸ خرداد ماه (۱۷ ژوئن) هم یک لایو استریم با محوریت پشت صحنه استریم‌های استودیو ربلیون پخش می‌شود تا کاربران بیش‌ازپیش با تیم توسعه دهنده Evil Genius 2 World Domination آشنا شوند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی Evil Genius 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Evil Genius 2 در اواخر سال ۲۰۲۰ روی استیم عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده