// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر جدیدی از بازی Lucifer Within Us منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Lucifer Within Us در طی مراسم IGN’s Summer of Gaming منتشر شد.

بازی Lucifer Within Us از استودیو Kitfox Games سال گذشته در طی مراسم Kinda Funny Showcase برای اولین‌بار معرفی شد و به‌تازگی نیز این بازی با یک تریلر جدید و زیبا در طی استریم مراسم IGN's Summer of Gaming دوباره ظاهر شده است. در این تریلر بسیار جالب شما می‌توانید بخشی از گیم‌پلی سبک Deduction بازی Lucifer Within Us را تماشا کنید.

در بازی Lucifer Within Us، شما به‌عنوان یک جنگیر دیجیتالی باید بسیاری از رازهای مجازی بازی را حل کنید و افرادی را که توسط شیاطین تسخیر شده‌اند را نیز نجات دهید. در این ویدیو گیم‌پلی بازی، ما نمونه‌ای از ایفای نقش شخصیت اصلی را مشاهده می‌کنیم که مهارت‌های خود را به نمایش می‌گذارد. به‌طور خلاصه، شما هر فرد مظنون را بازجویی و مشاهده می‌کنید و سپس با استفاده از اطلاعاتی که جمع آوری کردید، حرف‌ها و کارهای متناقض آن‌ها را آشکار می‌کنید.

در طی بازی مکالمات بین افراد به‌صورت پنجره‌ای و زمان دار صورت می‌گیرد که به شما این امکان را می‌دهد که شهادت‌ها و حقایق گفته شده توسط افراد مختلف را با اشخاص دیگر مطابقت دهید. در تریلر منتشر شده روند بازی بسیار نرم و روان به‌نظر می‌رسد و این تجربه با پرتره‌های شخصیتی که به خوبی ترسیم شده‌اند بهبود یافته است.

به‌طور کل تمرکز استودیو Kitfox Games باتوجه به کارهای پیشین خود، روی داستان بازی است. این استودیو پیش از این بازی Moon Hunters را منتشر کرده‌‌ است و هم‌اکنون نیز در حال کار روی بازی Boyfriend Dungeon هستند. همچنین آن‌ها بازی‌هایی مانند The Shrouded Isle و Six Ages: Ride Like the Wind را نیز پیش از این منتشر کرده‌اند که باتوجه‌به موارد ذکر شده، به‌راحتی می‌توان گفت که این استودیو در داستان سرایی تبحر دارد.

بازی Lucifer Within Us تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما در تریلر اعلام شده است که این بازی در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. تا به الان تنها عرضه‌ی این بازی روی پی سی تایید شده است اما ممکن است این بازی برای کنسول‌ها نیز منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده