نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

اولین تریلر گیم پلی بازی Fast and Furious Crossroads منتشر شد

Slightly Mad Studios ضمن اعلام تاریخ انتشار جدید بازی، اولین ویدیوی گیم پلی بازی جدید خود با عنوان Fast and Furious Crossroads را منتشر کرد.

Fast and Furious Crossroads بازی جدید استودیوی اسلایتلی مد (Slightly Mad Studios) در سبک مسابقه‌ای و سرقت است که اولین‌بار در مراسم جوایز The Game Awards 2019 رونمایی شد. تاریخ انتشار این بازی در ابتدا برای ماه می سال جاری برنامه‌ریزی شده بود اما باتوجه به تغییراتی که در پی مشکلات ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا در برنامه‌ریزی استودیوهای بازی‌سازی ایجاد شد، تاریخ عرضه‌ی آن تا چند ماه به تأخیر افتاد. اما توسعه‌دهندگان اسلایتلی مد اخبار خوبی را نیز برای طرفداران به همراه آورده‌اند. در ادامه می‌توانید اولین ویدیوی گیم پلی بازی Fast and Furious Crossroads را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

با اولین نگاه به روند بازی جدید Slightly Mad، به نظر می‌رسد که این استودیو مسیر متفاوتی را برای Fast and Furious Crossroads در پیش گرفته است.اکثر بازی‌های مسابقه‌ای محبوب فعلی، تلاش می‌کنند تا گرافیک تصاویر خودروها و محیط بازی را در بالاترین سطح ممکن حفظ کرده و جلوه‌های تصویری بازی را بسیار باکیفیت طراحی کنند. درحالی‌که Crossroads با استایل ساده‌ی خودروها و رابط کاربری ابتدایی بازی، بیشتر شبیه به یکی از بازی‌های کلاسیک آرکیدی به نظر می‌رسد. برای برخی از کاربران، این مشخصه می‌تواند خیلی سریع موجب صرف‌نظر بازیکن از تجربه این بازی شود؛ هرچند اگر تجربه کاربری بازی قابل قبول باشد، گرافیک سطح پایینِ تصاویر آن برای بسیاری از افراد چندان اهمیتی نخواهد داشت.

Fast and Furious Crossroads

درحالی که نمی‌توان گفت که باید از مشاهده تصاویر این بازی هیجان زده باشیم، حداقل جای امیدواری هست که سازندگان Fast and Furious Crossroads بیش از اینکه به‌دنبال طراحی یک بازی ریسینگ معمولی باشند، به جنبه سریع و خشن این بازی توجه کرده‌اند. در این ویدیو به وضوح می‌توان استفاده از قابلیت‌های ویژه‌ی خودروها در متوقف کردن و فرار از دست رقبا را مشاهده کرد که نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان Slightly Mad حداقل درک خوبی از آنچه که مجموعه سریع و خشن را جذاب می‌کند، دارند.

ضمن اینکه باید اذعان داشت که باتوجه به چیزی که در این ویدیو دیدیم، می‌توان چند عامل منفی را برای قضاوت در خصوص Crossroads مطرح کرد؛ اما بازهم به نظر می‌رسد که این بازی برخلاف Fast and Furious: Showdown حداقل ارزش امتحان کردن را دارد.

بازی Fast and Furious Crossroads در تاریخ هفتم اوت (جمعه ۱۷ مرداد) برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده