// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدید Captain Tsubasa: Rise of New Champions بخش داستانی بازی را نشان می‌دهد

شرکت باندای نامکو به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions را منتشر کرده که در جریان آن شاهد بخش داستانی بازی هستیم.

مدتی پیش بود که شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions را معرفی کرد. این بازی سعی دارد تجربه‌ای جدید و متفاوت را در اختیار علاقه‌مندان به بازی‌های انیمه‌ای و انیمیشن ژاپنی کاپیتان سوباسا قرار دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، باندای نامکو به‌تازگی تریلر جدیدی را از Captain Tsubasa: Rise of New Champions منتشر کرده است که بخش داستانی بازی را نشان می‌دهد.

بازیکنان در Captain Tsubasa: Rise of New Champions و حالت داستانی می‌توانند کاراکتر خود را شخصی‌سازی و در یکی از سه تیم Furano FC، Musashi FC یا Toho Academy مشغول بازی کردن شوند. Furano  تیمی است که در آن هیکارو ماتسویاما و ماسانوری کاتو حضور دارند. این در حالی است که Musashi شما را درکنار میزوگی قرار می‌دهد. در انتها Toho هم تیمی است که کوجیرو هیوگا، کازوکی سوریماچی و کن واکاشیزوما در آن بازی می‌کنند. 

در ادامه و پس از اینکه یکی از تیم‌های ذکر شده را انتخاب کردید، باید تلاش کنید تا در ترکیب ۱۱ نفره اصلی تیم قرار بگیرید و بازی کنید. بازیکنان در جریان ارتقای کاراکتر خود می‌توانند مهارت‌های مختلفی را ارتقا دهند. همچنین انجام فعالیت‌های مختلف هم باعث می‌شود تا سطح دوستی شما با اعضای تیم بالاتر برود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions در سال جاری میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده