// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر جدید بازی Ghost of Tsushima کیفیت بالای صداگذاری زبان ژاپنی بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلر بازی Ghost of Tsushima با زبان ژاپنی نیز منتشر شده است که حکایت از کیفیت بالای صداگذاری شخصیت‌ها با زبان ژاپنی در این بازی دارد.

استودیو ساکرپانچ اخیرا و به شکلی غافلگیر کننده با انتشار یک تریلر زیبا تاریخ عرضه‌ی بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima را مشخص کرد. با اینکه احتمالا تاکنون بیشتر هواداران این بازی تریلر منتشر شده را تماشا کرده‌اند، اما بعید است که تعداد زیادی از گیمرهایی که خارج از ژاپن زندگی می‌کنند این تریلر را با صدای صداپیشگان ژاپنی مشاهده کرده باشند.

پلی‌استیشنِ ژاپن به‌تازگی همان تریلر داستانی گوست آو سوشیما را که قبلا منتشر شده بود این بار با صداگذاری متفاوت عرضه کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو شخصیت‌های بازی به زبان ژاپنی خود صحبت می‌کنند و باتوجه‌به جریان داشتن داستان بازی در ژاپن قدیم به‌نظر می‌رسد این صداگذاری هماهنگی بیشتری با محیط و داستان بازی خواهد داشت. البته این مطلب به‌معنی پایین بودن کیفیت صداگذاری اصلی بازی نیست و صدای شخصیت‌ها وقتی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند هم عالی به‌نظر می‌رسد، اما موضوع این است که وقتی کاراکترهای ژاپنی به زبان مادری خود گفت‌وگو می‌کنند بازی طبیعی‌تر به‌نظر می‌رسد.

بنابراین اگر می‌خواهید به‌طور کامل در اتمسفر زیبای این بازی جذاب غرق شوید، شاید بازی کردن گوست آو سوشیما با زبان ژاپنی فکر بدی نباشد مخصوصا حالا که صداگذاری این زبان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همچنین سازندگان بازی تایید کرده‌اند که امکان جایگزینی صدای ژاپنی در نسخه‌های غربی بازی هم وجود دارد؛ البته نیازی نیست نگران فهمیدن داستان بازی باشید چرا که می‌توانید با فعال‌سازی زیرنویس انگلیسی، حتی زمانی‌که متوجه گفتگوهای رد و بدل شده بین شخصیت‌ها نمی‌شوید باز هم داستان بازی را دنبال کنید.

به هر ترتیب باید تا تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) برای تجربه‌ی اثر جدید استودیوی ساکرپانچ که یکی از استودیوهای خوش‌نام زیر مجموعه‌ی سونی است منتظر مانده و امیدواریم باشیم این‌بار هم با اثری شایسته برای دارندگان پلی‌ استیشن 4 مواجه شویم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده