// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ویدیو جدید Doom Eternal مادهای سلاح بازی و نقاط ضعف دشمنان را نشان می‌دهد

به‌تازگی ویدیویی از Doom Eternal منتشر شده که تقریبا ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی را نشان می‌دهد و در جریان آن شاهد نمایش مادهای سلاح دوم اسلیر و نقاط ضعف دشمنان هستیم.

بازی Doom Eternal در یک فروردین ماه در اختیار کاربران گوگل استیدیا، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد و در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی هم برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. باتوجه‌به تریلرها و اطلاعات منتشر شده، در این نسخه شاهد هیجان بیشتر و نبردهای دیوانه‌وارتری نسبت‌به نسخه سال ۲۰۱۶ هستیم. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، IGN در جریان برنامه IGN First خود، ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی را تجربه کرده و ویدیو آن را به‌نمایش گذاشته است. در ابتدای ویدیو هوگو مارتین، کارگردان دوم ایترنال، توضیحاتی را در مورد سلاح‌ها و مادهای آن‌ها ارائه می‌کند. در بخش سلاح‌ها شاهد بازگشت سلاح‌هایی مثل شاتگان و سوپر شاتگان هستیم و سلاح‌هایی مثل Heavy Cannon نیز همچنان در شاخه Heavy Assault Rifle قرار گرفته است. هر سلاح در بازی دارای تاثیر گذاری متفاوتی روی دشمنان است.

برای مثال بازیکنان به‌واسطه‌ی سلاح Plasma Rifle به‌راحتی می‌توانند شیلد (Shield) دشمنان را از بین ببرند. همچنین بعضی از دشمنان دارای شرایط مختلفی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد در شرایط ناآرامی قرار بگیرند. ازاین‌رو، دشمنان در Doom Eternal دارای نقاط ضعف مختلفی هستند که به‌واسطه‌ی سلاح‌های گوناگون، می‌توانید این نقاط ضعف را هدف قرار دهید و راحت‌تر دشمنان را از بین ببرید. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی بازی Doom Eternal را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده