// چهار شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر جدید Path of Exile نگاهی به عملکرد موفقیت‌آمیز بازی در سال ۲۰۱۹ می‌اندازد

استودیو Grinding Gear Games تریلری از بازی Path of Exile منتشر کرده است که نگاهی به لیگ‌ها و بسته‌های این بازی در سال ۲۰۱۹ می‌اندازد.

سال ۲۰۱۹ برای استودیو Grinding Gear Games یک سال پر از خاطره و فراز و نشیب تلقی می‌شود. در این سال بازی Path of Exile با دریافت لیگ‌های مختلف (جهان‌) مانند Synthesis اگرچه در ابتدا شروع خیلی خوبی نداشت، اما توانست به موفقیت‌های قابل قبولی دست پیدا کند. پس از انتشار بسته Legion بود که سیستم مبارزه‌ی بازی دستخوش تغییراتی شد و با آمدن لیگ Blight شاهد اضافه شدن مکانیزم‌های دفاعی برای برج‌ها بودیم. حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سازنده‌ تریلری منتشر کرده است که تمامی لیگ‌ها و بسته‌های مرتبط با Path of Exile را در سال ۲۰۱۹ مرور می‌کند:

دانلود ویدیو از آپارات

در این تریلر تعدادی از بهترین معرفی‌های مرتبط با این بازی که در رویداد ExileCon اتفاق افتاده است، دیده می‌شود. یکی از این موارد Path of Exile 2 است که یک بسته‌ی الحاقی رایگان است و هفت Act جدید را به بازی اصلی اضافه خواهد کرد. موارد دیگری که در این تریلر شاهد آن هستیم شامل بازی Path of Exile برای موبایل، لیگ Metamorph و بسته‌ی الحاقی Conquerors of the Atlas است. طرفداران این بازی باید خوشحال باشند؛ چراکه سال ۲۰۲۰ قرار است سال بزرگ‌تری برای این اثر باشد که در آن شاهد برگزاری بتای Path of Exile 2 در اواخر این سال و انتشار لیگ‌های جدید برای بازی خواهیم بود. احتمالا این بازی در آینده نیز مجددا دچار تغییراتی خواهد شد که هنوز مشخص نیست به چه شکل و چگونه خواهد بود.

اگر شما هم این اثر و بسته‌های آن را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده