// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

محتویات جدیدی از فصل اول Call of Duty: Modern Warfare امروز در دسترس قرار می‌گیرد

اینفینیتی وارد با انتشار یک ویدیو اعلام کرده است که امروز محتویات Season One Refresh از فصل اول COD: Modern Warfare در دسترس قرار می‌گیرد.

با آغاز فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare، محتویات جدیدی نظیر بتل‌پس و آیتم‌های تزئینی در دسترس کاربران قرار گرفت. بازیکنان با لول آپ شدن در این بتل‌پس می‌توانند از محتویات آن استفاده کنند. البته اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده کالاف دیوتی: مدرن وارفر، محتویات بیشتری را در طول فصل برای بازیکنان درنظر گرفته است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، اینفینیتی وارد با انتشار یک تریلر اعلام کرده است که امروز آپدیت جدیدی برای COD: Modern Warfare در دسترس قرار می‌گیرد و در جریان آن شاهد اضافه شدن محتویات جدید به بازی هستیم. کاربران در جریان به‌روزرسانی Season One Refresh، به حالت Cranked دسترسی پیدا می‌کنند که ظاهری شبیه به Deathmatch دارد. همچنین بخش کوآپ بازی هم میزبان سه مرحله جدید به‌نام‌های Operation Strong Box، Classic Special Ops Disinform و Classic Special Ops Bomb Squad می‌شود. 

از دیگر محتویات این آپدیت هم می‌توان به اضافه شدن باندل اپراتور نیکتوو اشاره کرد. همچنین نقشه Docks با ظاهری متفاوت و به مناسبت کریسمس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته نام این نقشه به Over Winter تغییر پیدا کرده است. به احتمال زیاد آپدیت ۹:۳۰ امشب ۲۷ آذر ماه (۱۸ دسامبر) در دسترس قرار می‌گیرد و پس از این ساعت اگر وارد بازی شوید، در بخش Just For You فروشگاه بازی یک هدیه را به رایگان دریافت خواهید کرد. 

در انتها مشخص شده است که از ساعت ۹:۳۰ شب ۲۹ آذر ماه (۲۰ دسامبر) تا ۲ دی ماه (۲۳ دسامبر) هم رویداد Xp دوبرابر برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تریلر Season One Refresh از فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده