// شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

تریلر جدید Star Citizen کشتی‌های بیگانگان را نشان می‌دهد

تازه‌ترین تریلر بازی Star Citizen کشتی‌های فضایی بیگانگان را در حالی نشان می‌دهد که بودجه ساخت بازی از مرز ۲۴۶ میلیون دلار عبور کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Cloud Imperium Games تریلری جدید از بازی Star Citizen منتشر کرده است که در آن و در قالب نمایشگاه صنایع فضایی در بازی، به تماشای محصولات یا بهتر بگوییم کشتی‌های فضایی بیگانگان می‌رویم! در این نمایشگاه که در سال ۲۰۴۹ برگزار شده است، به سراغ محصولاتی می‌رویم که از سیاره‌های Aopoa ،Esperia و Banu به‌دست آمده است.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق روال همیشگی این بازی، مهم‌ترین بخش این نمایشگاه رویداد Free Flight است که در آن بازیکنان می‌توانند به نسخه حال حاضر بازی دسترسی داشته باشند و کشتی‌های فضایی جدید را در آن مورد آزمایش قرار دهند. در زیر می‌توانید لیست کشتی‌ها و وسایلی را که می‌توانید به رایگان در نسخه رایگان بازی امتحان کنید، مشاهده کنید:

  • کشتی فضایی Khartu-al
  • کشتی فضایی Nox
  • کشتی فضایی Nox Kue
  • کشتی جنگنده Banu Defender
  • کشتی جنگنده Vanduul Glaive
  • کشتی جنگنده Vanduul Blade

علاوه‌بر اضافه شدن کشتی‌های جدید به نسخه رایگان بازی، بودجه ساخت این اثر نیز روز به روز در حال افزایش است؛ به‌طوری که در حال حاضر از ۲۴۶ میلیون دلار نیز عبور کرده است. تعداد حساب‌های کاربری ثبت‌نام شده نیز تاکنون به بیش از دو میلیون و چهارصد هزار رسیده است که این اعداد نشان از موردانتظار بودن این بازی انحصاری پی سی دارد. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که حالت ۴۰ نفره‌ی Theatres of War برای آن معرفی شده است.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده