// یکشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵

پیست مسابقه Laguna Seca برای Gran Turismo Sport تایید شد

پس از شایعات منتشر شده، پیست Laguna Seca برای حضور در بازی Gran Turismo Sport تایید شد.

در گذشته شایعاتی منتشر شده بود در مورد اینکه قرار است پیست مسابقه‌ای Laguna Seca به بازی Gran Turismo Sport اضافه شود. Laguna Seca را می‌توان یکی از مهم‌ترین پیست‌های تاریخ گرن توریسمو دانست که در شهر مونتری کالیفرنیا قرار دارد. این پیست برای اولین بار در Gran Turismo 2 در دسترس کاربران قرار گرفت و در نسخه‌های بعدی هم قرار داشت. به‌عبارتی گرن توریسمو اسپورت، اولین نسخه از این سری است که تیم سازنده از پیست Laguna Seca استفاده نکرده بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری یوتیوب گرن توریسمو یک ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای را منتشر کرده است که نشان می‌دهد پیست Laguna Seca به بازی Gran Turismo Sport اضافه می‌شود. متاسفانه اعلام نشده است که چه زمانی این پیست به بازی اضافه خواهد شد. در گذشته پیست de Spa-Francorchamps دو ماه پس از معرفی در دسترس کاربران قرار گرفت و انتظار می‌رود که روند اضافه شدن Laguna Seca به گرن توریسمو اسپورت هم بدین گونه باشد.

بااین‌حال امیدواریم پیست محبوب Laguna Seca در زمان کوتاه‌تری به بازی اضافه شود. در ادامه می‌توانید تریلر ۳۰ ثانیه‌ای منتشر شده از Laguna Seca را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gtplanet
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده