// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر گیم‌پلی ترمیناتور در بازی Mortal Kombat 11

استودیو ندررلم دقایقی پیش تریلر جدیدی را از بازی Mortal Kombat 11 منتشر کرد که گیم‌پلی کاراکتر ترمیناتور را نشان می‌دهد.

استودیو ندررلم (Netherrealm Studios)، سازنده بازی Mortal Kombat 11، اعلام کرده بود که به‌زودی تریلر گیم‌پلی کاراکتر ترمیناتور در دسترس قرار می‌گیرد که قرار است ۱۶ مهر ماه (هشت اکتبر) به فهرست مبارزان مورتال کامبت 11 اضافه شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش تریلر گیم‌پلی ترمیناتور در دسترس قرار گرفت. کاراکتر Terminator T-800 از یک نارنجک در کومبوهای خود استفاده می‌کند. همچنین به‌واسطه‌ی یک پیستول خودکار و شاتگان هم می‌تواند به حریف خود آسیب وارد کند. ظاهرا کاربرانی که می‌خواهند از Crushing Blowهای ترمیناتور در نبرد استفاده کنند، کومبوهای شاتگان بهترین گزینه است، زیرا می‌توانید آن‌ها را به‌واسطه ریورسال‌های بازی گسترش دهید.

مورد بعد که در تریلر شاهد آن بودیم، طراحی بسیار زیبای انیمیشن‌های ترمیناتور و همچنین فیتلیتی او است. دراین‌میان اشاره کنم که ترمیناتور، سومین کاراکتر کامبت پک مورتال کامبت 11، در تاریخ ۱۶ مهر ماه در دسترس اشخاصی قرار می‌گیرد که کامبت پک اول بازی را خریداری کرده‌اند. سایر کاربران می‌تواند یک هفته بعد (۲۳ مهر ماه) بازی را ازطریق ترمیناتور تجربه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده