// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳

بازی جدید Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville عرضه شد

الکترونیک آرتز درحالی‌که دیگر شکی نسبت به نزدیک بودن زمان انتشار یک نسخه‌ی جدید از مجموعه‌ی Plants vs. Zombies وجود نداشت، بازی Battle for Neighborville را به‌صورت Early Access تحویل طرفداران داد.

اخبار غیررسمی گوناگونی که در هفته‌ها و مخصوصا روزهای اخیر به نزدیک بودن زمان معرفی بازی Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville توسط شرکت EA اشاره داشتند، انقدر متعدد شده بودند که دیگر شکی وجود نداشت که همین امسال محصول مورد بحث توسط سازندگان آن به بازار فرستاده می‌شود؛ اثری هم سبک‌وسیاق با بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare که احتمالا طرفداران خاص خود را پیدا خواهد کرد.

اتفاق غیرمنتظره اما آن بود که این بازی جدید نه‌تنها چند روز قبل به شکل رسمی توسط سازندگان معرفی شد، بلکه خیلی سریع هم با «دسترسی پیش از موعد پولی» در اختیار بازیکنان قرار گرفت؛ به‌گونه‌ای که اگر می‌خواهید Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville را که سازندگان قصد تبدیل کردن آن به یک بازی آنلاین با پشتیبانی چندساله را دارند، خریداری کنید، دیگر نیاز نیست بیش از این منتظر بمانید. Battle for Neighborville که تمام حالات مولتی‌پلیر حاضر در بازی Garden Warfare 2 را با اعمال بهبودها و برخی پیشرفت‌ها در خود جا داده است و همزمان یک کمپین داستانی و حالت PVE (بازیکن بر علیه محیط بازی) هم دارد که مخاطبان می‌توانند آن را یک‌نفره یا به‌صورت کو-آپ تجربه کنند، مثل تمام بازی‌های اخیر الکترونیک آرتز در چند فاز منتشر می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که بازی محتواهای فصلی، Battle Passهای متعدد و در کل هر روش ممکن برای افزایش خریدهای درون‌برنامه‌ای را شامل می‌شود و با اینکه به هیچ عنوان یک محصول رایگان نیست، بازیکن احتمالا برای تجربه‌ی کامل آن بارها و بارها باید اقلامی گوناگون را خریداری کند. البته سازندگان گفته‌اند که تعداد قابل توجهی از این بسته‌های الحاقی رایگان خواهند بود که باتوجه‌به سابقه‌ی EA در سال‌های اخیر، این را در بهترین حالت می‌توان ادعایی دانست که باید با گذر زمان راستی‌آزمایی شود. راستی آن‌هایی که شدیدا علاقه‌مند به تجربه‌های چندنفره هستند،‌ باید مطلع باشند که Social Hub حاضر در دنیای اثر هم دائما به آن‌ها امکان تعامل و وقت گذراندن با دیگر گیمرها را می‌بخشد.

دانلود ویدیو از آپارات

Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville هم‌اکنون در قالب Early Access و با برچسب قیمت ۳۰ دلاری روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفته است و اگر حالا آن را خریداری کنید، عملا با هزینه‌ای کمتر نسبت به قیمت تعیین‌شده برای عرضه‌ی نهایی، محصول مورد نظر را دریافت کرده‌اید. بازی شامل ۲۰ کلاس برای کاراکترها، شخصی‌سازی‌های کامل‌تر نسبت به قسمت‌های قبلی مجموعه و امکان چندتکه کردن تصویر در همه‌ی حالات روی کنسول‌ها است؛ طوری که همواره بازیکنان موقع تجربه‌ی اثر، امکان تماشای همزمان گیم‌پلی خود و دوستان‌شان را خواهند داشت.

دقت داشته باشید که امکان خرید نسخه‌ی فعلی بازی به اسم Battle for Neighborville's Founder's Edition با قیمت پایین‌تر نسبت به قیمت در روز عرضه‌ی نهایی، تنها تا انتهای ماه میلادی جاری (۳۰ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی/دوشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۸ خورشیدی) وجود دارد. تاریخ انتشار اصلی اثر هم هجدهم اکتبر سال جاری میلادی (جمعه، ۲۶ مهر ۱۳۹۸ شمسی) است. هرچند که مطابق روش‌های عجیب‌وغریب و نه‌چندان پسندیده‌ی EA، هرکدام از دارندگان مدل‌های مختلف سرویس‌های EA Access (برای کنسول‌ها) و Origin Access (برای رایانه‌های شخصی) می‌توانند چند روز زودتر از دیگران و به شکلی محدود یا نامحدود (بنا به کم‌وکیف اشتراک خود در یکی از این دو سرویس)، سراغ تجربه‌ی نسخه‌ی استاندارد بازی بروند. در این بین نباید از یاد برد که Battle For Neighborville's Standard Edition چهل دلار قیمت خواهد داشت و Battle For Neighborville's Deluxe Edition هم با برچسب قیمت ۵۰ دلاری به بازار فرستاده می‌شود.

Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville

در این لحظه نسخه‌ی Founder's Edition بازی حالاتی همچون رقابت دوازده نفر علیه دوازده نفر را شامل می‌شود و از نظر محتوایی با نسخه‌ی نهایی آن در روز انتشار، فاصله‌ی معناداری دارد. اما سازندگان مطابق جدول زمانی بالا هر هفته به گسترش بخش‌های در دسترس قرارگرفته برای مخاطبانِ این نسخه می‌پردازند تا درنهایت آن‌ها هم در هجدهم اکتبر ۲۰۱۹، مشغول تجربه‌ی نسخه‌ی کامل Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville باشند؛ با این تفاوت که بازی را با قیمت پایین‌تری دریافت کرده‌اند، آیتم‌های تزئینی به‌خصوصی دارند و از چند هفته قبل با مکانیزم‌های گوناگون گیم‌پلی آن آشنا شده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده