نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ عرضه بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair با انتشار تریلری مشخص شد

در کنار مشخص شدن تاریخ عرضه‌ی Yooka-Laylee and the Impossible Lair، از تونیک‌های قابل جمع‌آوری جذاب بازی نیز رونمایی شد.

جدیدترین بازی از سری بازی‌های Yooka-Laylee در جریان نمایشگاه E3 امسال در کمال ناباوری معرفی شد و بسیاری را غافلگیر کرد. این دنباله که Yooka-Laylee and the Impossible Lair نام دارد،‌ از ساختاری دو بعدی بهره می‌برد و همچنین ویژگی‌های جالب و جدیدی را به سری اضافه می‌کند. پیش از این اعلام شده بود که این بازی در ماه اکتبر عرضه خواهد شد اما اخیرا و طی جدیدترین اخبار بازی، استودیوی پلی تونیک (Playtonic Games) با انتشار تریلری تاریخ رسمی و دقیق عرضه‌ی بازی را مشخص کرد.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار بازی، تیم سازنده از تونیک‌های بسیاری که به بازی اضافه‌ شده‌اند رونمایی کرد. این آیتم‌های قابل جمع‌آوری، هر کدام ویژگی جدیدی به بازی اضافه می‌کنند و تنوع خوبی را به بازی می‌بخشند. پیدا کردن هر کدام از این تونیک‌ها خود یک چالش بامزه به نظر می‌آید و در تریلر منتشر شده، می‌توان چند عدد از تونیک‌هایی را که در بازی وجود دارد مشاهده کرد.

اولین دسته از تونیک‌ها (معجون‌ها) آن‌هایی هستند که روی ظاهر بازی تاثیرگذارند؛ به این معنی که برخی از آن‌ها ظاهر شخصیت‌های یوکا و لایلی را تغییر می‌دهند و برخی دیگر ظاهر کلی بازی را عوض می‌کنند. به عنوان مثال در بازی تونیکی وجود دارد که سر شخصیت‌های بازی را بزرگ و خنده‌دار می‌کند یا معجونی دیگر فیلتری سفید رنگ را روی بازی می‌اندازد. معجون‌ها همچنین می‌توانند روی روند گیم‌پلی بازی تاثیرگذار ظاهر شوند. به عنوان مثال، معجونی در بازی وجود دارد که بازی را آهسته یا به اصطلاح اسلوموشن می‌کند که با کمک آن می‌توان پرش‌هایی را که تا قبل از این سخت و مرگبار به نظر می‌رسیدند، با خیالی آسوده‌تر انجام داد. بیش از ۶۰ معجون مختلف در بازی وجود دارد که هر کدام ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارا است. بنابراین، انتظار شگفتی‌ و تنوع زیادی را از بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair داشته باشید.

بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده